...1200 ytlye bilgisayar aldım...yardım lütfen..

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
6
fiyatta biraz vade koymuşlar... 1000-1100 ytl ye alınabilirdi. Hayırlısı olsun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vallamı dostum...halbuki peşin fiyata oldu...makina lcd siz normal monitörle 861 ytlydi...lcd olsun dedim...1150e çıktı...girmiş diyosun yani...
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Dostum bende bisiiler yazayim dedim ama soyliyecek pek bisii kalmamis. Ev kullanimi icin cok ideal bi makina almissin oncelikle hayirli olsun. Sadece anakart konusunda takintim vardir. asus veya epox olsaydi tadindan yenmezdi. Ama son derece huzurlu olabilirsin gusel makina almissin. Ozellikle lcd hos secim. ne o olee abi koca koca monitorler. ben birazda gorselligi sewiyorum. Son yaptigim makina 3000 ytl ye mal oldu. Ama inan ucmanin hic anlami yok. Bu arada edirneye hic gelip gidermisin abi. Goz asinaligi mi desem kan kaynamasimi bu hissettigim. Saygilar..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
toocold' Alıntı:
Dostum bende bisiiler yazayim dedim ama soyliyecek pek bisii kalmamis. Ev kullanimi icin cok ideal bi makina almissin oncelikle hayirli olsun. Sadece anakart konusunda takintim vardir. asus veya epox olsaydi tadindan yenmezdi. Ama son derece huzurlu olabilirsin gusel makina almissin. Ozellikle lcd hos secim. ne o olee abi koca koca monitorler. ben birazda gorselligi sewiyorum. Son yaptigim makina 3000 ytl ye mal oldu. Ama inan ucmanin hic anlami yok. Bu arada edirneye hic gelip gidermisin abi. Goz asinaligi mi desem kan kaynamasimi bu hissettigim. Saygilar..


kankacım sağol beyav...ben daha geçenlerde (ayda 5 kere olmak üzere) çorlu serbest bölgedeydim...gümrük işlerindeyim kankacım...oralara yaklaşıyorum...geliriz beyav ziyaretine...

ama kan kaynaması falan bilemiyom yani...ben evli barklı çoluk çocuk sahibi biriyim...hani toplum böyle şeylerede hazır değil...linç ederler dışlarlar bizi...bilemedim benimde sana kanım kaynadı beyav...hani nasıl derler...içim bi tuhaf oldu...ama yinede seni görmeden bişey diyemem...bunu ailemede açıklayamam...birden sana veremem...kalbimi...

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :rendeer:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Abi walla aklimdan gecirmedigim seyler yazmissin.::evil:: :cherry: Ben belki dunur falan oluruz babinda sey etmistim:queen: Benimde tosun war bitane 2.5 yasinda. Ellerinden oper.

Ama cidden saygi besliyorum sahsina neden bilmem resmindeki babacanligindan mi acaba:p

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka beni mahcup ettin şimdi iyimi...yaptığım espriden utandım...biraz pozitif elektrik veririm orası doğru...ama dünürcüm benimde kafamda şu an cbf 250 var...iyimi...ortak yönler çok yani...gençlerin işine karışamayız dünür...anlaşırlarsa ne mutlu onlara....:cherry:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Cbf 250 cok dengeli rahat ve motor gucune gore seri geldi bana. Baya memnun etti beni.
Ama aslinda aklimda ve gonlumde 600 rr var. Ve onun icin gerekecek 2-3 yillik tecrubeye ihtiyacim var.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya kankam şimdi yerin dibine iyice girdim iyimi...birdaha esprinin dozunu kaçırırsam iki olsun...damat kendi yürüyemiyomu...ama eve nasıl bakcak...mesleği ne keratanın...:queen:

bu arada sende benim gibi panda cinsindensin dostum...benim kiloda 111...117 idi...2 ayda 6 kilo verdim...:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:santa: :santa: :santa: :santa: :santa: Neeeee 111-117 kilo mu mete abicim.:rendeer: yorumsuz kaldım mete abicim :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
serdarcım 6 kilo vermek kolaymı sanıyon bizim gibi pandalar için...ben diyim panda sen de koala...sen ne biçim cafecisin...yazsana şuraya 3-5 teknik detay...abi iyi yaptın...helal olsun sana...alemlerin kralısın...yakışır falan desene...aragazı versene lan...1200+modemle...1300 ytl acıtır canımı...ama öpülmüş yanak hesabı...zevk almaya bakarım artık...
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Yok be abi walla sorun etme esprin guzeldi dozu da cuk.
Esas ben cevapta tam anlatadim derdimi hani o seytan wardi ya onu (bende ayniseyleri dusundum) babinda yazdim.:wiinkk:
Masum degilim yani. Kanim kaynadi falan derken yanlis anlasilirmi diye benimde aklimdan gecti. Ama yok dedim bizim toplumumuz (motosiklet camiasi) bunu dostluk arkadaslik tan ote dusunmez dedim.:p

Abi bizim oglan turkiyede is bulamazsa almanyada bulur. garanti yani.
avrupalarda yasatir kizini. (cifte watandas)
Saygilar hormetler.:rendeer:

ayrica abi 2subatta 105 idim simdi 97 yim istersen nasi yaptigimi detayli olarak anlata bilirim. yada link weriyim dur.

http://www.diyet.in/karbonhidrat_diyeti.html
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Makinan hayırlı olsun Mete_Han kardeş..İyi bir makina her türlü işini görür..Güle güle mutluluklar içinde kullan..LCD Ekran gözler için çok çok iyi..HDD Çok iyi yeterli.Bilgisayarın mutluluğuna mutluluk katar inşallah...
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
98
mete_han arkadasim lcd monitoru gönül rahatligiyla kullan bende 2 seneden beri 19 inc lik olani var tik demedi yeni bilgisayarin hayirli olsun güle güle kullan :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bizim aramızı şeytan bile bozamaz dünürcüm...değil smileyi...:cherry:

çifte vatandaşmı dedin...hayatım ben geleyim bu edirneye beyav...bu arada edirne nirdeydi...istanbuldan bi tarif etsen...şimdi ayasofyaya sırtımı vercem kaç adım atcam ...:cherry: :queen:

allahına kadar edirneliyik diyon yani...kısmet nasip...

her aslanın gönlünde bir 600 rr yatar...ama benim değil...:p

600 rrı alırken haberim olsun...benim sitedeki diğer namımda mezar_han...cbf250 çöpe gitmesin dimi dünürüm...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
özaktaşı abi yüce isa aşkına amenn abi...:queen:

berliner sağol kanka...ayranım yok içmeye lcd ile girerim internete...:queen:

watercan geyik bizim olayımız...geyik bizim hayat felsefemiz...makineyi eve bağlatayım kabus olurum artık...:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
uç dünürcan hadi bay...:rendeer:

özaktaşı abi çarşamba akşiamı bendede kalabilirsin unutma...bekliyom...görmeye zor be abi...kimbilir nerde olcam...:rendeer:

berliner nerdesin abi sen...almanyanın gülü unuttun bizleri...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst