- Katılım
- 17 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,006
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar sarp erem davasının 6.ayağı 12 haziranda lütfen arkadaşlar herkes gelmeye çalışsın orda hep beraber birlik olalım tek yürk dönüşelim başka sarplar ölmesin diye unutmayın hafif cezadan ağır cezaya tekrar bu davanın taşınmasıda ben ve diğer gelen arkadaşların önemli rol oynadığını düşünüyorum unutmayın ölen biz ve çok yakınımızda olabilir lütfen arkadaşlar bari bu davada bir araya gelelim geçen duruşmaya benimde haberim olmadı ama bu seferkinden haberimiz var lütfen bu davayı kalbimizle düşünelim ve bi karar verelim gelip gelmiyeceğiniz hakkında teşekkürler