12 haziran perşembe saat 09.00 sultanahmet adliyesine SARP EREM davasına

Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
evet arkadaşlar sarp erem davasının 6.ayağı 12 haziranda lütfen arkadaşlar herkes gelmeye çalışsın orda hep beraber birlik olalım tek yürk dönüşelim başka sarplar ölmesin diye unutmayın hafif cezadan ağır cezaya tekrar bu davanın taşınmasıda ben ve diğer gelen arkadaşların önemli rol oynadığını düşünüyorum unutmayın ölen biz ve çok yakınımızda olabilir lütfen arkadaşlar bari bu davada bir araya gelelim geçen duruşmaya benimde haberim olmadı ama bu seferkinden haberimiz var lütfen bu davayı kalbimizle düşünelim ve bi karar verelim gelip gelmiyeceğiniz hakkında teşekkürler
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Gönülden katılımcı ve destekçi olmak için eveti tıklamak istiyorum.... Malum izmirdeyiz.. Herkezin orda oldugunu fotoğraflardan da olsa görmek güzel olucak.. :cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
orada sizlerle olabilmeyi isterdim ve Daha ne kadar Sarp'lar vereceğiz diye hesap sormayı isterdim ama.Gekecek durumda değilim.Bilin ki kalbimiz sizlerle Allah cümlemizin yar ve yardımcısı olsun:cat:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
eger işe girmezsem orda olmak için elimden geleni yapıcam bir önceki duruşmada ordaydım gene olmak istyiyorum
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hep katılmak istiyorum ama sadece 2 sine katılabildim, malum hafta içi, bi sıkıntı olmassa tek yürek orda olacağız..
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
evet arkadaşlar sayılı gün kaldı duruşmaya

..............................
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Umarım iyi bir katılım gerçekleşir. İşimden dolayı gelemeyeceğim, artık izin almaya yüzüm de kalmadı çünkü ama inanın gelmeyi çok isterdim. :pale: Allah rahmet eylesin, nur içinde yat sevgili Sarp Erem... İnşallah mahkemenin sonucunda katillere gereken cezalar verilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst