11.02.2006 [Adana MT] Kastabala ve Karatepe Örenyeri Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Bu haftasonu gezimizi gene tarihi önemi büyük olan, Osmaniye - Kadirli'deki Kastabala ve Karatepe ören yerlerine yapmaya karar verdik. Tabi sadece burayı gezmekle kalmayıp Karatepe'de piknik yapıp yemeğimizi yiyeceğiz.

Buluşma Saati: 07:30

Hareket Saati: 08:15

Not: Hareket saatinde kesinlikle yola çıkılacaktır. Geç kalan arkadaşlar mevcut güzergahtan gruba katılabilir.
Yolun uzun, gezilecek yerlerin vakit alması ve günlerin kısa olması sebebiyle erken çıkılmaktadır. Lütfen herkes vaktinde gelsin.


Buluşma Yeri:
Ç.M.S.K - Süleyman Demirel Bulvarı

Rota: Otobana Ç.Ü. yolundan girip Osmaniye'den çıkılacaktır. Sadece gişe çıkışında 5dk mola verilecektir.
Ardından Kadirli yoluna girilip önce Kastabala ardından da Karatepeye gidilecektir.

Menzil: 170km civarı

Seyir: Yerine göre 30-100km/h arası

Katılım: Her tür motorla geziye katılınabilir.

Yol Durumu: Temiz asfalt.

Hava durumu: Açık beklenmekte

Yemek:
Yemek olarak herkesin kendi getirdiği yiyecekler yenecektir. Sucuk, sosis vb kolay pişirilir yiyecekler önerilir.

Gezilecek Yerler: Kastabala ve Karatepe Örenyerleri

DİKKAT
Grup sürüş kurallarına katiyen uyulacaktır.
Tüm katılımcılar gezi öncesi yakıt ikmallerini yapmış olmalıdır.
Kask takmak mecburidir.


Yöreden bazı fotoğraflar

00148265.jpg


00148268.jpg


Kaynak: http://www.kenthaber.com

Gezimize tüm motorcu kardeşlerimiz davetlidir.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Maalesef yine gelemiyorum. İnşallah ilerde tekrar gideriz. Selamlar ve hayırlı yolculuklar dilerim.
 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
39
Makine selam,sizlerden uzak kaldım bu aralar,bu haftaki yerde ilginç,aksilik olmaz ise geleceğim.:cat:

selamlar..:)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@Naci63 Hocam gelememenize üzüldüm. Başka zaman tekrarlarız inşallah.

@ahmetnr Görüşürüz.

@çiyan İsmail hocam bekliyorum.
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
102
Türkiye'nin ilk ve tek açık hava müzesi gezisi...
bir kez gitmiştim, bir daha gitmek isterim ancak bu hafta sonu başka planlar çoktan yapıldı...
İyi eğlenceler size...
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
süpeeeer evet ben yine gidemedim geliyorum ama motor malumunuz bakımda ya kiralayım nerden olacak bilmiyorum yardım edin yada artçı olayım birinize hadi arkadaşlar kalmasın kardeşiniz burda...
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
196
ben orayı biliyorum ya.Bi kere gitmiştim adı Hieropolis Kastabala.Çok şahane bi yer.Eşsiz tarhi güzellikleri var.
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Hepinize merhabalar.

Geziye bir mani olmazsa mutlaka katılmaya çalışacağım. 1 yolcu alabilirim.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
teknik hocam

teknik hocam cok gelmek isterim.. mümkün müdür ? ceyhan kavşagından alabilmen..? başkasına söz verildiyse hiç sorun değil....
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Şu anda kimseye söz vermedim. Yanlız sence sakıncası yoktur umarım. Bende şu anda sağlam olan Asya125T. Arkası birçok motordan rahattır. Arkada kalmayız. ama çokta hızlı gidemeyiz. Kabul edersen seve seve. Ancak Cumartesi akşam kesin olarak adresi teyit edelim. Gelebilirsem seninle uzun uzun sohbet ederiz.


bu arada sıkı giyin, kalorifer arıza yaptı çalışmıyor
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
iiymiş hocam :)

abicim 125 t ile geliyosan bende burdan kendi motorumla gelmeye çalışırım.yani 100cc ama 80-85 i rahat gidiyor. ben cmtesi akşam kesin bilgi ile sana ulaşırım hocam.. teşekkür ederim.. abicim güzel teklifin için..
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Cumartesi haberleşiriz. Aslında benimkinin içinde çok gizli bir güç varmış, satarken servis söylediydi. "Abi seninki hepsinden güçlü aslında belli etmiyor" demişti. 2 yıldır hiiiç belli etmeden gidip geliyoruz. Bakarsın aşka gelir gezide içindeki o asi çocuğu, volkanı dışarı çıkartır, 150-160 sürat yapar. Kimbilir....

Teklifim bakidir.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
2 kişi 125 t de sorun yaşarsınız arkadaşlar. özellikle osmaniyeden sonrasında. 50 km lik kısım dağ yolu. rampa bayır çok çünkü. 125 gy ne oldu toplayamadın mı? imkanın varsa onunla gel çünkü mesafe uzun asya seni çok zorlar.

ben 125 t ile 95 km/s hızı gördüm ama oda düz yolda rüzgar arkadan eserken. ve asla önermem !

soysarac : commiter ile tek gelmen bence asya ya artçı olmandan daha iyi olur. böylece dağ yolunda grup hızımız fazla düşmez. arkada kopmalar olmaz.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
@adamınbiriyim Ali abi bi gidemedin ha:p bizimi kekliosun nedir :p

yapsak yapsak pazar günü ne yapsak..?
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
qrar

haklısın qrar. aslında ben 100cc ile cok arkada kalırım diye düşünüyodum ama 125 cc'den de geri kalmam. rampa durumundan söz etmen iyi oldu .


TEKNİKHOCAM ben kendi motorumla gelirsem bile nolursa olsun haberleşelim. cmtesi akşam kesin bilgi vereceğim hocam.. İİ çalışmalaR

QRAR tekrar teşekkürler.. Görüşmek dileğiyle..
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
125 Gy aslında 1 günde toplanacak durumda. Ancak, bazı eksiklerim var. Motorumda, titreşim, karbüratör, çekiş düşüklüğü, sübab ayarı, ve kaportasındaki çıkartmaları sökmemden dolayı çirkin bir görüntü vardı. Aralık ayında demonte ettim. Birçok sorunu bitti ama titreşim için kasaya yapacağım burçlarla, motor kasasının boyası kaldı. Aslında dediğim gibi 2-3 saatte monte edilebilecek durumda ama boyatamadığım için, birleştirirsem bir daha sökmeye vaktim olmaz diye birleştirmiyorum. boya için birkaç yere götürdüm çok para sitediler. Bende benzin deposunu macunladım. bu şekilde çirkin gözüküyor. Dediğim gibi bir daha ne vaktim olur, nede gözüm yer.
Ama sizi zorda bırakmamaya çalışırım. Sadece korkum, yokuşta tam gaz verirsem bir süre sonunda stop ediyor. Servis ateşleme sisteminde bir parçanın ısınıp bir nevi termik gibi attığını söyledi. Yokuşta fazla basmazsam sorun olmaz. Yinede tek yada 2 kişi farketmez. Sizlere ayak uydururum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst