- Katılım
- 19 May 2006
- Mesajlar
- 91
bence ilk başlangıç olarak fazla para ayırıyorsun bunun (allah göstermesin)düşürmesi,yatırması var. eee sıfır motorada yazık günah. bana kalırsa bir bilene danış BBRR ile anlaş al kardeşim yanına gez dolaş kafana hangisi yatmışsa al. (ama ben olsam sıfır almazdım) yinede aramıza hoşgeldin diğer arkadaşların düşüncesi ne bilmem ama bu işi öğrenene kadar benden tam destek. bilgi olarak deneyim olarak. herzaman yanındayım zaman ve mekanlar uyuştuğu sürece öğrenme süresince yardıma hazırım tüm arkadaşların ve abilerimin aynı hassasiyeti göstermesini bekliyorum