1000rr yağ yakma sorunu ne oldu

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar 2008 model bir 1000rr beğendim bir aksilik çıkmazsa satınalmak istiyorum.
Bi dönem yağ yakma problemi vardı son durum ne dir çözülmüşmüydü .
Nette işe yarar bir bilgiye ulaşamıyorum.
Teşekkürler
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
servisten garanti dahilinde motoru değişiyorlar yeni motor geliyor yani alıcağın motorun mutlaka motor kısmı değişmiş olsun yoksa 1000km de bir yağ alırsın:D
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bitane arkadaş mahkemelik oldu 1000rr yağ yakma problemi yüzünden sitede onla ilgili bi topik vardı.adam haklı mücadelesini kazanmıştı onla bi irtibata geç istersen
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
Yağ eksiltmesinde yaksın sorun olmaz 2 zamnlı değil 4 zamanlı karbüratörlü değil enjeksiyonlu elektronil ateşleme sistemli konu açmanıza gerek yok
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
dalgamı geçiyosun oğlum :mrgreen: bu normal bir yakmada değil yolda giderken bir an yağ lambasının yandığını düşün
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkdaşlar ciddi anlamda bir yağ yakma söz konusuydu zamanında takip ettiğim zamanlar. Yanı tehlikeli ve korkutucu düzeyde
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
bişi olmaz ışık yansın;) diyorum ya azalmadığı eksilmediği sürece bişi olmaz
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
bişi olmaz ışık yansın;) diyorum ya azalmadığı eksilmediği sürece bişi olmaz

arkadaşım sen konuya benden daha uzaksın sanırım. Servis km sinin 3te birinde yağın %75 i eksiliyordu. Sence bu normalmi..

Konu hakkında son gelişmeleri bilen varsa onlar yazsınlar rica ediyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst