Zenginsin galiba?Dünyaları harcayacak göz seziyorum sende.Ne için 3km daha hızlı gitsin diye..Yeni motor alsan?Birde arka arkaya 3 tane konu açmışsın.Dünyanın en iyi motoru , motorumu nasıl hızlandırabilirim, en iyi cup hangisi ??... gibi..Yani dün üye olmuşsunuz hayırlı olsun da bir garip.Neyse kolay gelsin size.