100 Lük Motoran Torronun Hızını Nasıl Arttırabilirim ???

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler 100 Lük Motoran Torronun Hızını Nasıl Arttırabilirim ??? Bilgisi Olan Yorum Yazarsa Sevinirim ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunu Yapmak ... İster Kardeş :)) Yemez :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

Ben Teknik Açıdan Sormuştum .
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
O kadarına gerek yok sadece normal oturuş şeklinle gidona eğilsen bile baya fark ediyo, zaten rüzgarlıklı cup'da ayaklar rüzgar almadığından motora süperman gibi yatsan bile sonuç direksiyona eğilmek ile aynı olur.
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Zenginsin galiba?Dünyaları harcayacak göz seziyorum sende.Ne için 3km daha hızlı gitsin diye..Yeni motor alsan?Birde arka arkaya 3 tane konu açmışsın.Dünyanın en iyi motoru , motorumu nasıl hızlandırabilirim, en iyi cup hangisi ??... gibi..Yani dün üye olmuşsunuz hayırlı olsun da bir garip.Neyse kolay gelsin size.
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
hızın artması için ;
- Lastikleri incelt
- Jantı tel janta çevir
- Ön dişliyi büyült , arka dişliyi küçült
- Karbiratör memesini büyüt
- Performans(Açık) hava filtresi tak
- Zincir ayarını yap(bolluğu uygun bi şekilde ayarla) ve yağla
- Yağ değiştir
- Rölantisini yükselttir
- Egzozu aç (orj egzozun kapağını çıkartınca titreşim bi nebzede olsa azalıyor)
Benden bu kadar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eyw. Biladerim :)) Motorda Acemiyim Heyecan Var Anlıyonmu :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor Sürmede İyiyim Ama Gelgelelim Motorun Parçaları Hızı Nasıl Arttırılır Ve Teknik Bilgilerde Zayıfım :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla Bilader Yalan Olmasın Geçen Çeşme Otobanında 117-118 Km/H Civarı Gördü .. 140 Yapsam Yeter Bana :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
At Bakalım
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
arkadaşlar 10 km hız artıracam diye motorun orasıyla burasıyla oynuyorsunuz.sonra döküldü diyorsunuz.sade halinde bırakın şu motoru.lastiği küçültenleri görüyorum.gülüyorum sadece bisiklet onun yanında daha iyi diyorum..cbf 150 ile videolarda 130 civarında hız yapıyorlar.ben 110 u geçemedim şuana kadar ama isyan etmiş değilim.orasıyla burasıyla da oynamış değilim. motorumun olmadığı günleride biliyorum çünkü.motor hayatıma ömrüm yettiğince devam etmek istiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Site Off .s
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yokuş aşağı gidersen hızın artar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi Canım Ciddimisin ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst