- Katılım
- 7 Kas 2016
- Mesajlar
- 9,834
- Motosikleti
- Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Madem konu bira tüketimine geldi. 100km'de 4-5 litre bira tüketiyorum kabaca bir hesap yaparsam. 
Marketlerde satılan biralardan çok daha iyisini evde yapmak mümkünken marketten sadece ev yapımı biralar bitip de yenisi hazır olmadığında boş şişe olsun bir şişelerken lazım oluyor diyerek Tuborg gold alıyorum onların şişeleri tekrar kullanılmaya daha müsait, bir de şişelemek kolay olsun diye litrelik marmara alıyorum, onun da litrelik şişesi evde bira yapmanın en uğraştırıcı kısmı olan şişeleme aşamasında kolaylık oluyor. Hem altı üstü bir bira açtım ne olacak yaa diyebiliyorum.
Son üretim IPA biralarım çok güzeldi ama bitmek üzere.
Ben biranın yüksek alkollüsünü sevmiyorum çok. Çok alkol olunca çok içilmiyor, ben tadını seviyorum, varsın 2 yerine 4 bira içeyim ama daha çok tat almış olayım diyorum.
Bir de bu pandemi döneminde acaba covid oldum mu diye test yapmak için bira içiyorum, tadını ve kokusunu düzgün alabiliyorsam tamam hasta değilim diyorum. (Bu şakadır, testlerin yerini tutmaz)
Marketlerde satılan biralardan çok daha iyisini evde yapmak mümkünken marketten sadece ev yapımı biralar bitip de yenisi hazır olmadığında boş şişe olsun bir şişelerken lazım oluyor diyerek Tuborg gold alıyorum onların şişeleri tekrar kullanılmaya daha müsait, bir de şişelemek kolay olsun diye litrelik marmara alıyorum, onun da litrelik şişesi evde bira yapmanın en uğraştırıcı kısmı olan şişeleme aşamasında kolaylık oluyor. Hem altı üstü bir bira açtım ne olacak yaa diyebiliyorum.
Son üretim IPA biralarım çok güzeldi ama bitmek üzere.
Ben biranın yüksek alkollüsünü sevmiyorum çok. Çok alkol olunca çok içilmiyor, ben tadını seviyorum, varsın 2 yerine 4 bira içeyim ama daha çok tat almış olayım diyorum.
Bir de bu pandemi döneminde acaba covid oldum mu diye test yapmak için bira içiyorum, tadını ve kokusunu düzgün alabiliyorsam tamam hasta değilim diyorum. (Bu şakadır, testlerin yerini tutmaz)