100 KM'de kaç litre benzin tüketiyorsunuz ?

100 KM'de kaç litre benzin tüketiyorsunuz ?

  • 0-2

    Oy: 133 13.2%
  • 3

    Oy: 339 33.6%
  • 4

    Oy: 245 24.3%
  • 5

    Oy: 126 12.5%
  • 6

    Oy: 73 7.2%
  • 7

    Oy: 35 3.5%
  • 8

    Oy: 17 1.7%
  • 9

    Oy: 10 1.0%
  • 10

    Oy: 3 0.3%
  • 10 litre ve üzeri

    Oy: 27 2.7%

  • Kullanılan toplam oy
    1,008
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Gilera Runner Vxr 200.. 4-4.5 lt
 
Katılım
28 Mar 2021
Mesajlar
266
100 lük cup var

sınırlarını zorlayarak tapagaz sürersem 5-6 litre
normal kullanımda 2 buçuk litre yakıyor.

park halindede yürek yakıyor:cherry:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
2008 Er6F (Oksijen sensörü bozuk) 80-90 uyuz uyuz gittiğimde 4-4,3 lt/100 km, ani gaz açmalar, trafikte apaçilik yapmalarla 5 lt'den başlıyor, ucu açık. 7 lt/100 km bile gördüm. Yakıt göstergem yok, tahmini veri veriyorum.

Amma uğursuz ağzım varmış, bir daha o günden beri 4-4,3 lt/100 km göremedim :cherry: Motor 75.000 km.de ve 13 senelik, 7000 devri pek geçmezsem 5 - 5,5 lt benim normalim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
evet benzin konusundaki sinekleri görelim bakalım bu zamlardan sonra durum ne :p
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Hava soğudu tüketimler arttı , güncel son tüketimim Bmw ile İstanbul Bursa arası min 4,7 max 5,6 lt gördüm , nispeten sakin ama Gölcük ve Yalova çıkışındaki virajlarda 150-160 dan aşağı düşmeden , Piaggio Medley Tuzla , Şile , Levent arası 2,6 lt , Peugeot Tweet Beşiktaş Levent Maslak neredeyse ful trafik 2,0 lt..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
donanma virajları aşşağıya inerken daha efsane oluyor :)
yuki 100 cc cup motosiklet ile şehir içi 2 2.2 arası geziyor yaz kış çok fark etmiyor etse etse 100 ml eder
daha ben hep 50 liralık alıyorum diyen dangozlar gelmemiş :p
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,036
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Cub 3 lt/100 km. Zaten 3.5 lt deposu var. Bana hep fazla geliyor.
250r 3-3,5 lt/100 km. Şehir dışı genelde. Bu normal galiba.
 

ewo

Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
56
Ducati scrambler 5.5 Lt gibi ortalama. Şehir içi güzel sehirler arası 5 litre gibi. Çok şehirler arası çıkmadım bu motorla.
İkinci motorum Yamaha Mt 10 şehirler arası 8-8.5 lt gibi tüketimi.
Şehir içi içler acısı
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913

Şehir içi 12,8 lt :D bu şehir içi bizim bildiğimiz dur kalk trafik değil galiba , her düzlükte redline vutututu gibi bir sürüş tarzıyla görülebilecek bir rakkamdır yazacağım ama yinede çok çok fazla , 4 silindir BMW S1000XR kullandım , motordaki Akrapovic in sesi içimden bir apaçi çıkardı , kendime engel olamıyordum defalarca 2. ve 3. vites kesiciye soktum , yaklaşık 50 km sonra ortalama tüketimi 8 lt idi , başka bir gün hatunla beraber yine test sürüşüne çıktık , bu sefer insan gibi sürdüm 5 lt gibi gösterdi..
 
Katılım
16 May 2011
Mesajlar
3
2015 model Honda NC750X DCT 4.5-5.00 LT/100 km şehir içi.
5.0-5.5 LT/100 km şehirler arası(otoyol 150km/h üzeri hızlarda).
120km/h sabit gidittiğimde 3.8LT/100 km'ye kadar gördüm.

Karma tüketim, 4.6 civarında oluyor genelde Ankara'da.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar ne bicim yakiyonuz yaaa.
Size bir eğitim ayarlayim ben,uzaktan eğitim.

Gaz nasil acilir,hangi vites ile surulmeli,trafik isiklari planlamasi,hava koridoru gibi egitimin basliklari olur..

Yazik yazik
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,539
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Burgman 200 için elimdeki son veri 2.9 Lt. Kış aylarında aylık tüketimim 10 litre olmuyor. Fazla binmeyince yakmıyor be ya. :)
 
Katılım
27 Tem 2012
Mesajlar
52
2018 Afrikayla 5.5-6.5 lt/100km arası. Bazen gazlamalı bazen sakin, özel bir uğraşım asla olmuyor az yaksın diye.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hunk 150 2,3-3LT
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
ducati streetfighter 848 sakin kullanım 6 litre, karışık 7.5 litre basarsan oda basıyor 10 litreyi görüyor muhterem motorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst