100 KM'de kaç litre benzin tüketiyorsunuz ?

100 KM'de kaç litre benzin tüketiyorsunuz ?

  • 0-2

    Oy: 133 13.2%
  • 3

    Oy: 339 33.6%
  • 4

    Oy: 245 24.3%
  • 5

    Oy: 126 12.5%
  • 6

    Oy: 73 7.2%
  • 7

    Oy: 35 3.5%
  • 8

    Oy: 17 1.7%
  • 9

    Oy: 10 1.0%
  • 10

    Oy: 3 0.3%
  • 10 litre ve üzeri

    Oy: 27 2.7%

  • Kullanılan toplam oy
    1,008
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de 2020 Harley Davidson Street Rod ile 3,6 lt / 100 km yakıyorum. Yakıt tasarrufuna dikkat etmeden iki kez farklı zamanlarda ölçtüğüm halde sonuç bu, otoyolda yüksek hız da şehir içi sıkışık trafik de var ölçümlerin içerisinde.

kırdışım kanıt var mı kannıt ? Harley davidsonun 3.6 lt yaktığı nerde gorulmus,ben inanıyorummmmmmmmm
 
Katılım
28 Şub 2018
Mesajlar
20
:) street 750 serisinin blokları diğer Harley Davidsonlardan çok farklı, büyük abileri çok daha müsrif haklısınız. Herhangi bir filtre ve egsoz modifiyesi de yok. Ben ilk ölçümümü motosikleti yeni aldığımda istanbul izmir otoyolunda yaptım, tasarrufu uzun yol / sabit hız olmasına yormuştum. Sonrasında şehir içinde de aşağı yukarı aynı değer çıktı, yanılmıyorsam iki senaryo arasında 0,2 litre ya oynuyor ya oynamıyor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Bu sitede Africa Twin ile 3 lt ortalama tutturan varmış hocam sende 6 litre yazdın , hanginize inanalım :)

afrika ile düz yolda 4 ün altına düşen varsa gelsin 1 depo benzin benden :)
motor ortalama 4.5 6.5 arasında geziyor karma kullanaım otoyol/yayla yolları hiç şehir içinde kullanmadım
bi ara emanet almıştım arkadaştan şehir içi 6 7 arası geziyordu bu kadar yakıyor diye zaten 1 hafta da geri verdim(bende nc vardı o zaman )
şehir içi 4 lt yakıyorum diyen istanbul e 5 te 80 km/h ile yol yapanlar
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Mt-25 ile 4000km ortalamam 4 litre, öyle çılgın da gitmiyorum yani. Sadece ilk 3 vitesi biraz dolu dolu kullanmayı seviyorum. 10.000 civarlarına geldiğimde muhtemelen 4.2 litre civarlarında seyredecek. 2-4 silindir, 600'lük 1000'lik motorlara nasıl 3 küsür yaktırdım diyebiliyorsunuz agalar? Dijital göstergenizin bozuk olma ihtimalini düşünün, trip sıfırlayıp bir Manuel ölçüm deneyin. Hırbo gerçekten 3 litre yaktıracak kadar sakin gidiyorsa yakında kaskı da çıkartır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hırbo gerçekten 3 litre yaktıracak kadar sakin gidiyorsa yakında kaskı da çıkartır.

Lan tam kahvemi yudumluyodum :D

3.2 lt uzun yol verisi,gerçekçi değil.Fakat Mt 25 neden boyle sacma yakıyo anlam veremedim.Benim motorun 4 te biri ya,cok sacma.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Mt-25 ile 4000km ortalamam 4 litre, öyle çılgın da gitmiyorum yani. Sadece ilk 3 vitesi biraz dolu dolu kullanmayı seviyorum. 10.000 civarlarına geldiğimde muhtemelen 4.2 litre civarlarında seyredecek. 2-4 silindir, 600'lük 1000'lik motorlara nasıl 3 küsür yaktırdım diyebiliyorsunuz agalar? Dijital göstergenizin bozuk olma ihtimalini düşünün, trip sıfırlayıp bir Manuel ölçüm deneyin. Hırbo gerçekten 3 litre yaktıracak kadar sakin gidiyorsa yakında kaskı da çıkartır.


Düşük hacim de güç çok yukarlarda geliyor. Ben tracer da şehir içinde 4 bin devre gelmeden vites yükseltiyordum. Sen gaz kolunu %50 çeviriyorsan ben %10 falan çeviriyorum. Güç en çok yakıt tüketiminden ziyade motorun alabildiği havadan geliyor.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
2013 model İnazuma
100 km / 3.7 lt yakıt sarfiyatı.

---------------- Detaylar merak eden için aşağıda;

30 Ağustosta 777 km lik kısa bir tur.
Tek kişi, soft yan çantalar, 48 lt arka çanta, artçı selesinde iki uyku tulumu, çadır ve sandalye.
Toplam ağırlık yaklaşık 300 kg.

Motor 2013 model İnazuma.
Bakımı yeni yapılmış.
Lastikler daha önce 4000 km yol yapmış Anlas Winter Grip Plus (2019 sonu üretim yaz kış kullanım modeli).

Güzergah;
Bakırköy, Hezarfen Havalimanı, Silivri, Tekirdağ, Kumbağ (virajlar), Uçmakdere (virajlar), Mürefte, Şarköy, Güneyli.
Güneyli, Ecaabat, Şehitler abidesi, Anzak koyu ve bir kaç tabya ziyareti (doğal olarak virajlar), Kilitbahir, Ezine, Küçükkuyu, Akçay
Akçay, Balıkesir, Susurluk, Mudanya, Feribot, Yenikapı-Bakırköy

Düz yolda hız 100-110 arası, virajlarda doğal olarak daha düşük hız ve bolca vites küçültüp-yükseltme,
Bakıkesirden sonra özellikle Susurluk-Mudanya arasında saat 10 yönünden esen sürekli rüzgar. Aralarda darbeli.
20 metreden yüksek direkteki dev bayrağın dümdüz olduğunu dikkate alınca, rüzgar hızı yaklaşık 60km/saat kadar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Şub 2018
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MT 7 ile
1,2,3,4 çektim gazı

İbre 178 idi anlık yakıt tüketiminde 16 litre yazıyordu önde araba vardı gaz kestim sonra

Ortalama Olarak 6 litre yazıyor ama
Araba kadar benzin yakıyor o bir gerçek

Azengin motoru valla Türkiye'de benzin almak bile iş
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Başlık açıldığı günden bu yana bu espriyi hep yapmak istemiştim, bu güne nasipmiş.
-Benzini ben tüketmiyorum, motorum tüketiyor, ben genelde Miller-Carlsberg tüketiyorum.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Bende bi poaca ile 270 km araba suruyorum. Trafiksiz 350 falan gittigim oluyor:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Genel alışverişte, daha ucuzu var mı diye bakıyorum. Ama çay, kahve, içki v.s. olunca mümkün olduğunca iyisine bakarım, sonuçta keyif işi.
Corona her yerde olmuyor, olsa ilk sırada o olur.

Senin miller in 4.7 alkol orani cok dusuk,diyanete daha az para kaptirmak icin icilebilecek en iyi biranin yuzde 7.5 alkol oraniyla kirmizi tuborg oldugunu dusunuyorum.

Miller in tadini sevsem de bir alfa erkek olarak zaten kirmizi tuborg favorim oluyor ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2021 model cf moto 250nk
minimum 3,0 litre / 100km (5000 rpm i geçmezsem)
maksimum 4,7 litre / 100km (redline da vites atarsam)
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Senin miller in 4.7 alkol oranı çok düşük, diyanete daha az para kaptırmak için içilebilecek en iyi biranın yüzde 7.5 alkol oranıyla kırmızı tuborg olduğunu düşünüyorum.

Miller in tadını sevsem de bir alfa erkek olarak zaten kırmızı tuborg favorim oluyor ;)

Maksat muhalefet olsun.:king:

Ekran-Al-nt-s.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst