- Katılım
- 21 Nis 2009
- Mesajlar
- 441
merhaba
ben ''Atatürkçü'' müyüm bilemiyorum
ama bildiğim bir şey var o da Atatürk'ü sevdiğim
ama elimde Türk bayrağı sallayarak yakamda Atatürk rozeti takarak değil
verdiği öğütleri yerine getirerek, çizdiği ve çizmek istediği çizgi gitmeye gayret ederek
Atatürk, çalış dedi çalışıyorum..
Atatürk, millet olarak Türk olarak kendine güven dedi güveniyorum..
biliyorum gayret etmem gerekiyor, biliyorum milletime kendime inanmam gerekiyor
biliyorum bir iş sahibi olmam, vergimi vermem, gerektiğinde işimi geliştirip başkalarına iş sahası imkanı sağlamam gerekiyor dediğim gibi çalışıyorum
ama bir masa arkasına geçip çeşitli entrikalarla şikayetlerle söylemlerle ben Atatürk'ü çok seviyorum, onu hiç unutmicaz demiyorum, bunu yapmıyorum
veya 10 Kasım'da bir gün hatırlayıp veya 1 saat için hatırlayıp soymaya, yalan söylemeye, adam kayırmaya devam etmiyorum
dediğim gibi öğretilerini öğütlerini kendi yaşam felsefesini kendi yaşam felsefeme aktarıyorum
savaşlardaki inancını, gözüpekliğini kendi yaşamtımda uygulamaya çalışıyorum
sevecenliğini insanlığını kendi ortamımdaki insanlarla paylaşarak yaşıyorum
ama balkonuma Türk bayrağı asmıyorum belki, belki facebookta Atatürk'ün resmini koymuyorum veya yakama rozet takmıyorum belki belki Atatürkçü de değilim bu yüzden
ama onun öğrettiği gibi Türk milletine inanıyorum, hem memleketimi hem onu işte bu saydıklarım yüzünden seviyorum
ve şunu da biliyorum Atatürk gibi bir çok insan geldi bu memlekete, geldi ve gidiyor ve gelecek
belki ondan daha çoğunu yapamayacak veya yapacak ama onun öğretileriyle yaşayan herkes bence zaten birer Atatürk
dürüst çalışan, ailesine memelketine saygılı ve faydalı herkes, doktor, avukat, işçi, sekreter,postacı vs vs. herkes birer Atatürk
ve şimdi ben 1 ay sonra son vazifemi belki askerliğimi yapmaya gideceğim
belki bir çok zorluklarla ve zaman kaybıyla karşılaşacağım ama sonuçta bir vazife olarak görüyorum
neyse yazımı biraz karıştırdım ama söylemek istediğim görünüşte değil yaptıklarım ve yaşadıklarımla ben Atatürk'ü seviyorum ve belki bu yüzden Atatürkçü değilim
saygılar
ben ''Atatürkçü'' müyüm bilemiyorum
ama bildiğim bir şey var o da Atatürk'ü sevdiğim
ama elimde Türk bayrağı sallayarak yakamda Atatürk rozeti takarak değil
verdiği öğütleri yerine getirerek, çizdiği ve çizmek istediği çizgi gitmeye gayret ederek
Atatürk, çalış dedi çalışıyorum..
Atatürk, millet olarak Türk olarak kendine güven dedi güveniyorum..
biliyorum gayret etmem gerekiyor, biliyorum milletime kendime inanmam gerekiyor
biliyorum bir iş sahibi olmam, vergimi vermem, gerektiğinde işimi geliştirip başkalarına iş sahası imkanı sağlamam gerekiyor dediğim gibi çalışıyorum
ama bir masa arkasına geçip çeşitli entrikalarla şikayetlerle söylemlerle ben Atatürk'ü çok seviyorum, onu hiç unutmicaz demiyorum, bunu yapmıyorum
veya 10 Kasım'da bir gün hatırlayıp veya 1 saat için hatırlayıp soymaya, yalan söylemeye, adam kayırmaya devam etmiyorum
dediğim gibi öğretilerini öğütlerini kendi yaşam felsefesini kendi yaşam felsefeme aktarıyorum
savaşlardaki inancını, gözüpekliğini kendi yaşamtımda uygulamaya çalışıyorum
sevecenliğini insanlığını kendi ortamımdaki insanlarla paylaşarak yaşıyorum
ama balkonuma Türk bayrağı asmıyorum belki, belki facebookta Atatürk'ün resmini koymuyorum veya yakama rozet takmıyorum belki belki Atatürkçü de değilim bu yüzden
ama onun öğrettiği gibi Türk milletine inanıyorum, hem memleketimi hem onu işte bu saydıklarım yüzünden seviyorum
ve şunu da biliyorum Atatürk gibi bir çok insan geldi bu memlekete, geldi ve gidiyor ve gelecek
belki ondan daha çoğunu yapamayacak veya yapacak ama onun öğretileriyle yaşayan herkes bence zaten birer Atatürk
dürüst çalışan, ailesine memelketine saygılı ve faydalı herkes, doktor, avukat, işçi, sekreter,postacı vs vs. herkes birer Atatürk
ve şimdi ben 1 ay sonra son vazifemi belki askerliğimi yapmaya gideceğim
belki bir çok zorluklarla ve zaman kaybıyla karşılaşacağım ama sonuçta bir vazife olarak görüyorum
neyse yazımı biraz karıştırdım ama söylemek istediğim görünüşte değil yaptıklarım ve yaşadıklarımla ben Atatürk'ü seviyorum ve belki bu yüzden Atatürkçü değilim
saygılar