10 Kasım, Atamızı Özlemle Anıyoruz

Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
merhaba
ben ''Atatürkçü'' müyüm bilemiyorum
ama bildiğim bir şey var o da Atatürk'ü sevdiğim
ama elimde Türk bayrağı sallayarak yakamda Atatürk rozeti takarak değil
verdiği öğütleri yerine getirerek, çizdiği ve çizmek istediği çizgi gitmeye gayret ederek
Atatürk, çalış dedi çalışıyorum..
Atatürk, millet olarak Türk olarak kendine güven dedi güveniyorum..
biliyorum gayret etmem gerekiyor, biliyorum milletime kendime inanmam gerekiyor
biliyorum bir iş sahibi olmam, vergimi vermem, gerektiğinde işimi geliştirip başkalarına iş sahası imkanı sağlamam gerekiyor dediğim gibi çalışıyorum
ama bir masa arkasına geçip çeşitli entrikalarla şikayetlerle söylemlerle ben Atatürk'ü çok seviyorum, onu hiç unutmicaz demiyorum, bunu yapmıyorum
veya 10 Kasım'da bir gün hatırlayıp veya 1 saat için hatırlayıp soymaya, yalan söylemeye, adam kayırmaya devam etmiyorum
dediğim gibi öğretilerini öğütlerini kendi yaşam felsefesini kendi yaşam felsefeme aktarıyorum
savaşlardaki inancını, gözüpekliğini kendi yaşamtımda uygulamaya çalışıyorum
sevecenliğini insanlığını kendi ortamımdaki insanlarla paylaşarak yaşıyorum
ama balkonuma Türk bayrağı asmıyorum belki, belki facebookta Atatürk'ün resmini koymuyorum veya yakama rozet takmıyorum belki belki Atatürkçü de değilim bu yüzden
ama onun öğrettiği gibi Türk milletine inanıyorum, hem memleketimi hem onu işte bu saydıklarım yüzünden seviyorum
ve şunu da biliyorum Atatürk gibi bir çok insan geldi bu memlekete, geldi ve gidiyor ve gelecek
belki ondan daha çoğunu yapamayacak veya yapacak ama onun öğretileriyle yaşayan herkes bence zaten birer Atatürk
dürüst çalışan, ailesine memelketine saygılı ve faydalı herkes, doktor, avukat, işçi, sekreter,postacı vs vs. herkes birer Atatürk
ve şimdi ben 1 ay sonra son vazifemi belki askerliğimi yapmaya gideceğim
belki bir çok zorluklarla ve zaman kaybıyla karşılaşacağım ama sonuçta bir vazife olarak görüyorum
neyse yazımı biraz karıştırdım ama söylemek istediğim görünüşte değil yaptıklarım ve yaşadıklarımla ben Atatürk'ü seviyorum ve belki bu yüzden Atatürkçü değilim
saygılar
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
EY BÜYÜK ATA!

Varlığımızın en mukaddes temeli olan, Türk istiklalinin ve Türk Cumhuriyetinin ebedi bekçileriyiz. Bu karar, sarsılmaz irademizin değişmez ifadesidir.

İstikbalde, hiçbir kuvvet yolumuzdan döndüremeyecektir.
Bizler, bütün hızımızı senden, milli tarihimizden ve ruhumuzdaki sönmez insan ateşinden alıyoruz. Senin kurduğun temeller üzerinde attığımız her adım sağlam, yaptığımız her hamle şuurludur.

En kıymetli emanetin olan Türk istiklal ve Cumhuriyeti, mevcudiyetimizin esası olarak, eğilmez başların, bükülmez kolların, yenilmez Türk evlatlarının elinde ilelebet yaşayacak ve nesilden nesile devredilecek.

Bu mukaddes emanete yönelen dâhili ve harici bütün tecavüzler, iman dolu göğsümüze çarparak parçalanacaktır.

İstiklal ve Cumhuriyetimize kastedecek düşmanlar en modern silahlarla mücehhez olarak, en kuvvetli ordularla üzerimize saldırsalar dahi, milli şuurumuzu ve yenilmez Türk gücünün zerresini bile sarsamayacaklardır.

Çünkü İstiklal ve Cumhuriyetimize kastedenler, karşılarında beş bin yıllık şerefli Türk tarihinin yılmaz evlatlarını, cumhuriyeti ve inkılâplarının feyizli ve imanlı gençlerini bulacaklardır.

EY TÜRK'ÜN BÜYÜK ATASI!

İstikbal ve Cumhuriyeti korumak mecburiyeti hâsıl olursa içinde bulunacağımız ahval ve şerait ne olursa olsun, kudret ve cesaretimizi damarlarımızdaki asil kandan alarak, bütün engelleri aşıp, her güçlüğü yenmek azmindeyiz.

TÜRK GENÇLİĞİNİN ANDI

Türk gençliği olarak özgürlüğün, bağımsızlığın, egemenliğin, Cumhuriyetin ve devrimlerinin (inkılâplarının) yılmaz bekçileriyiz.

Her zaman, her yerde ve her durumda Atatürk ilkelerinden ayrılmayacağımıza, çağdaş uygarlığa geçmek için bütün zorlukları yeneceğimize namus ve şeref sözü verip, kendimizi büyük Türk Milletine adarız.
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
Sadece cephede savaş zekasıyla değil,sahip olduğu temiz ve eşsiz ahlakıylada tüm dünyaya insanlık dersi veren düşmanlarının bile hayran olduğu eşsiz büyük insan...

Sen gibi bir kurtarıcımız-atamız olduğu için o kadar şanlıyız ki,,,

Senin ve gözünü kırpmadan cananlarını geride bırakıp canlarını hiçe sayan bedenlerini siper edip kanlarıyla bu toprakları sulayan isimlerini sayamadığımız bilmediğimiz yüzbinlerce dedelerimizin sayesinde,o kar kışın ayazın yagmurun altında aç susuz cepheye cephane taşıyan nenelerimiz sayesinde bu topraklar bizim bu ülke bizim bu bayrak bizim...

Bugün taksim meydanda anma töreninde görevliydim,özel harekattan abilerimizle bizide bir binanın çatısına verdiler.normalde sizde bilirsiniz çogu zaman meydanda çelenk bırakılır bando takımı eşliğinde istiklal marşı okunur ama duyarlı yaya vatandaşlar haricinde kimse özellikle trafikteki araçlar durup esas duruşa geçmez ama bugün farklı bir manzara gördüm.saygı duruşu için siren çalmaya başladığın gördüğüm manzara tüylerimi diken diken etti ve gözlerim doldu;trafikteki tüm araçlar durmuş araçlardaki çogu vatandaş inmiş esas duruşta siren bitene kadar saygı duruşunda bulundu kimsede kıpırdama yok tüm ama tüm trafik durdu ve gördüğüm tüm insanlar esas duruştaydı...gerçi saydı duruşu bitip istiklal marşına başlanınca o görüntüden eser kalmadı ama

engin abi çok güzel bir konuşma yapmışsın bu duyarlılığın için teşekkür ederim
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Sevgili ATAM bıraktığın tüm miraslar için teşekkür ederim,
ancak bunlara sahip çıkamadığım için de özür dilerim.
senin gibi bir lider ne geldi ne de glecek bu nedenlerle miraslarına ancak yılda birkaç gün aklımıza geldiğinde göstermelik sahip çıkıyoruz , gerçekte kimsenin umrunda değil artık ,tüm torunlarının beyni yıkandı artık...
sen ve yoldaşların , dedelerimiz ninelerimiz ellerinizden gelmeyeni bile yaptınız bu yüce vatanı aldınız bir torunlarınıza armağan ettiniz ama biz hayırsız çıktık , ellerinizle verdiklerinizi ellerimizle teslim ettik , özümüzü geçmişimizi sattık , savaşarak aldığımızı para ile değiştik,
kemilklerinizi sızlattığım için özür dilerim.
affedin beni elimden seyirci olmaktan başka birşey gelmiyor ,
keşke canımı sana verebilsem gelsen hak edenlere kudretinle ceza verip liderliğin anlamını öğretebilsen...
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
Sevgili ATAM bıraktığın tüm miraslar için teşekkür ederim,
ancak bunlara sahip çıkamadığım için de özür dilerim.
senin gibi bir lider ne geldi ne de glecek bu nedenlerle miraslarına ancak yılda birkaç gün aklımıza geldiğinde göstermelik sahip çıkıyoruz , gerçekte kimsenin umrunda değil artık ,tüm torunlarının beyni yıkandı artık...
sen ve yoldaşların , dedelerimiz ninelerimiz ellerinizden gelmeyeni bile yaptınız bu yüce vatanı aldınız bir torunlarınıza armağan ettiniz ama biz hayırsız çıktık , ellerinizle verdiklerinizi ellerimizle teslim ettik , özümüzü geçmişimizi sattık , savaşarak aldığımızı para ile değiştik,
kemilklerinizi sızlattığım için özür dilerim.
affedin beni elimden seyirci olmaktan başka birşey gelmiyor ,
keşke canımı sana verebilsem gelsen hak edenlere kudretinle ceza verip liderliğin anlamını öğretebilsen...

evet haklısın,bu durumu düşündükçe kahroluyorum elimizden birşey gelmemesi beni kahrediyor.ülkemizin üzerinde oynanan bildigimiz-bilmedigimiz,gördüğümüz ama anlayamayıp çözemediğimiz onca oyun onca hesap rant var ki,,,
dediğin gibi olsa bende canımı veririm ve senle ben gibi niceleri bu uğurda canını verir,,,
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
.

Bizlere emanet ettiğin CUMHURİYET e var gücümüzle sahip çıkıyoruz.

İşlerine dini alet eden ama aslında ABD-İSRAİL-AB uşaklığı yaparak bu ülkenin birlik beraberliğini ve toprak bütünlüğünü
parçalamayı kendine görev edinen ciğeri beş para etmezlerin gücü , aralıksız saldırarak havladıkları bu eşsiz emanetlerinin yok olmasına asla yetmeyecektir.

Ülkem üzerinde oynanan kalleşçe oyunlar hiçbir zaman amacına ulaşamayacaktır.

İlelebet, Cumhuriyet ile yönetilen Müslüman bir ülke kalacak TÜRKİYE CUMHURİYETİ nin aklı selim bir ferdi olarak seni rahmetle, özlemle ve saygıyla anıyoruz...



.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
''Memleketimin güzel kadınları, giydirin çocuklarınızı güzel güzel, doğum günüdür bugün... Çünkü, her 10 Kasım, aslında 19 Mayıs’tır... Cumhuriyet dediğin, korkak babalar tarafından kaybedilir, yürekli evlatları tarafından geri alınır.

Mustafa Kemal, ilelebet payidardır.''

Yılmaz ÖZDİL
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
''Memleketimin güzel kadınları, giydirin çocuklarınızı güzel güzel, doğum günüdür bugün... Çünkü, her 10 Kasım, aslında 19 Mayıs’tır... Cumhuriyet dediğin, korkak babalar tarafından kaybedilir, yürekli evlatları tarafından geri alınır.

Mustafa Kemal, ilelebet payidardır.''

Yılmaz ÖZDİL


:cat:


Ekim 2007, İzmir.

Alsancak’ın en meşhur dövmecisi Köprüaltı’na gençten biri girer, kolunu sıyırır, dirseğine doğru Mustafa Kemal’in imzası vardır, bir bankada çalıştığını, bu dövme yüzünden işten atılmakla tehdit edildiğini anlatır, tırsmıştır, ekmek parası filan diye ağlar, “silin” der.

Hep söylerim, ekmek parası diye ağlayanın maaşını, tavuk gibi buğdayla ödeyeceksin!

Adeta bomba düşer dövmeci dükkânına... “Bu gördüğün eller Atatürk’ü yazar, Atatürk’ü silmez” deyip, kapı dışarı ederler. Ve, internet sitelerinden alenen duyururlar: “Ey ahali, madem öyle işte böyle, bugünden itibaren burada, Atatürk’ün imzası bedava!”


Yılmaz ÖZDİL
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Gözünü sevdigimin gevur Izmir'i.
Insanin gevur olasi geliyor vallah!!!:)
:cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
canım ATAM bıraktık hadı her seyi bır kenara ama şu senın içimizi okşayıp kendımızı tanımamızı sağlayan NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE cümlenı hiç olmassa bunu yaşayıp yaşatabılsek o ruhu yakalayabılsek söyleyecek cok sey varken hiç bır sey söyleyemeyıp yazamıyorum ama bılki içim kanıyor kan ağlıyor senı rahmetle anıyorum özlemle arıyorum .Bu gun ortanca oğlum cocuklara sıkça sorulan soru ile karşılaştı. Büyünce ne olacaksın dıye dedıkı ATATÜRK olacağım gelecek inşallah güzel olacak NE MUTLU TÜRKÜM DIYEN evlatları senın için yetştırıyoruz.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
çok hosuma gitti...
Bu iki fotografi paylasmak istedim.

16902_4567_10112010_2.jpg


16902_4567_10112010_1.jpg
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Herkesden ricam; Atamızın ruhu için dua edelim... Bir Milleti yok olmaktan kurtarmaya liderlik eden ve bütün dünyanın saygı duyup,cenazesine katılan bir kişik için az olsa bile...
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Ekim 2007, İzmir.

Alsancak'ın en meşhur dövmecisi Köprüaltı'na gençten biri girer, kolunu sıyırır, dirseğine doğru Mustafa Kemal'in imzası vardır, bir bankada çalıştığını, bu dövme yüzünden işten atılmakla tehdit edildiğini anlatır, tırsmıştır, ekmek parası filan diye ağlar, “silin” der.

*

Hep söylerim, ekmek parası diye ağlayanın maaşını, tavuk gibi buğdayla ödeyeceksin!

*

Adeta bomba düşer dövmeci dükkânına... “Bu gördüğün eller Atatürk'ü yazar, Atatürk'ü silmez” deyip, kapı dışarı ederler. Ve, internet sitelerinden alenen duyururlar: “Ey ahali, madem öyle işte böyle, bugünden itibaren burada, Atatürk'ün imzası bedava!”

*

İlk kim, nerede yazdırdı bilmiyorum ama, Atatürk imzasının furya haline gelmesinin miladı, bu olaydır.

*

Bir ödlek geri adım attı...
On binlerce cesur öne çıktı.

*

Atatürk'e sövme modası...

Dövme modası yarattı.

*

Köprüaltı örnek oldu, İzmir'de yapılan Atatürk dövmesi, 50 bini aştı. Yetişemiyorlar, her gün 30-40 kişi kazıyor vücuduna... Omuzuna, bileğine, iman tahtasına, kalbinin üstüne... Doktor var, avukat var, öğrenci, dekan, ev kadınları var. İstanbul'da patladı... Ankara, Antalya, Bursa, Trabzon, Muğla, Eskişehir dövmecileri artık neredeyse sadece bu imzayı kazıyor. 29 Ekim'lerde, 10 Kasım'larda Mustafa Kemal için ücretsiz çalışan 200'ün üstünde dövmeci var.

*

Dini gerekçelerle dövme yaptırmayan, otomobiline yapıştırıyor. Taksilerin camlarında... Motosikletine, hatta, bebe arabasına yazdıranı görüyoruz. Atatürk imzalı küpe kulaklarda, rozet yakalarda.

*

Ölümünün üzerinden taaa 72 sene geçtikten sonra, hiç tanışmadığı, hiç görmediği insanların bedenine imzasını atan bir başka lider var mı dünyada?

*

Neymiş, işten atarlarmış...
Bizim işimiz Atatürk.

*

Memleketimin güzel kadınları, giydirin çocuklarınızı güzel güzel, doğum günüdür bugün... Çünkü, her 10 Kasım, aslında 19 Mayıs'tır... Cumhuriyet dediğin, korkak babalar tarafından kaybedilir, yürekli evlatları tarafından geri alınır.

Mustafa Kemal, ilelebet payidardır.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
bende en çok türk tarhini cumhuriyetten bugüne kadar düşünenleri kınıyorum
UNUTMAYINKİ biz dünyaya hükmetmiş 3 kıtanın sahibi osmanlı torunlarıyız dünyaya medeniyeti,ahlakı,hoşgörüyü öğreten neslin torunlarıyız

osmanlı torunu cumhuriyet çocuğuyum gurur duyuyorum ama osmanlıyı atalarımızı asla unutmayın..............................
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
bende en çok türk tarhini cumhuriyetten bugüne kadar düşünenleri kınıyorum
UNUTMAYINKİ biz dünyaya hükmetmiş 3 kıtanın sahibi osmanlı torunlarıyız dünyaya medeniyeti,ahlakı,hoşgörüyü öğreten neslin torunlarıyız

osmanlı torunu cumhuriyet çocuğuyum gurur duyuyorum ama osmanlıyı atalarımızı asla unutmayın..............................

kınamaksa bende konuyla alakasız mesaj atanları kınıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst