- Katılım
- 27 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,024
hakkı ve mehmet gerçekten çok iyi bir yarış çıkardınız ikinizide kutluyorum.
mehmet sakat kolla çok güzel bir yarış çıkardın yarışı izlerken sende bir sorun olduğunu farketmiştim zaten. herşeye rağmen 5. oldun. bir sonraki yarışlarda daha iyi bir sonuç alacağından eminim.
hakkı, sana diyecek lafım yok süperdin . virajlarda bir çok kişiden iyidin ama senin motorunda bir sorun var sanırım düzlüklerde gitmiyor. stoner ve rossinin yarışı gibiydi. sen virajlarda bir çok kişiyi geçtin ama düzlükte seni geçiyorlardı. ama viraj yeteneğin sayesinde 5. ve 6. kişileri geride bırakıp farkı açtın.
mehmet sakat kolla çok güzel bir yarış çıkardın yarışı izlerken sende bir sorun olduğunu farketmiştim zaten. herşeye rağmen 5. oldun. bir sonraki yarışlarda daha iyi bir sonuç alacağından eminim.
hakkı, sana diyecek lafım yok süperdin . virajlarda bir çok kişiden iyidin ama senin motorunda bir sorun var sanırım düzlüklerde gitmiyor. stoner ve rossinin yarışı gibiydi. sen virajlarda bir çok kişiyi geçtin ama düzlükte seni geçiyorlardı. ama viraj yeteneğin sayesinde 5. ve 6. kişileri geride bırakıp farkı açtın.