10 Haziran 2007 İzmit Körfez Pistine gidiyoruz...

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
hakkı ve mehmet gerçekten çok iyi bir yarış çıkardınız ikinizide kutluyorum.

mehmet sakat kolla çok güzel bir yarış çıkardın yarışı izlerken sende bir sorun olduğunu farketmiştim zaten. herşeye rağmen 5. oldun. bir sonraki yarışlarda daha iyi bir sonuç alacağından eminim.

hakkı, sana diyecek lafım yok süperdin . virajlarda bir çok kişiden iyidin ama senin motorunda bir sorun var sanırım düzlüklerde gitmiyor. stoner ve rossinin yarışı gibiydi. sen virajlarda bir çok kişiyi geçtin ama düzlükte seni geçiyorlardı. ama viraj yeteneğin sayesinde 5. ve 6. kişileri geride bırakıp farkı açtın.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
düzlükte beni geçen benden 30 kg hafif. aynı motorda 30 kg agırlık farkıyla düzlükte o kadar fark eder mi yorum sizin. bence fark edebilir...
bu arada 120 bile görmüyorum. ibreye baktıgımda 120'ye geldi gelecekti.
herhalde 119,7 felan yapıyorum maksimum.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Nemrut
düzlükte beni geçen benden 30 kg hafif. aynı motorda 30 kg agırlık farkıyla düzlükte o kadar fark eder mi yorum sizin.
Motor gücü arttıkça kilonun pek önemi kalmıyor aslında ama güçsüz motorlarda zaten herkes tam performansa yakın gittiğinden ağırlığın çok büyük önemi var. Kilodan daha önemlisi teknik! Bizim Superstock B kategorisinde Yunus diye bir arkadaş var, adam şişko ama deli gibi gidiyor çünkü tekniği ve çizgisi çok oturmuş. Hakkı sana diyeceğim tek bir şey var : ŞİŞKOOOOOOOOO !!! :mrgreen:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
düzlükte beni geçen benden 30 kg hafif. aynı motorda 30 kg agırlık farkıyla düzlükte o kadar fark eder mi yorum sizin. bence fark edebilir...
bu arada 120 bile görmüyorum. ibreye baktıgımda 120'ye geldi gelecekti.
herhalde 119,7 felan yapıyorum maksimum.

30 kilo çok farkediyor. düzlükte bariz bir şekilde fark vardı. ben kendimden biliyorum.

@Nemrut

Motor gücü arttıkça kilonun pek önemi kalmıyor aslında ama güçsüz motorlarda zaten herkes tam performansa yakın gittiğinden ağırlığın çok büyük önemi var. Kilodan daha önemlisi teknik! Bizim Superstock B kategorisinde Yunus diye bir arkadaş var, adam şişko ama deli gibi gidiyor çünkü tekniği ve çizgisi çok oturmuş. Hakkı sana diyeceğim tek bir şey var : ŞİŞKOOOOOOOOO !!! :mrgreen:

hakkı şişko ise biz ne oluyoruz :) takım olarak haftasonları spor yapalım. artık kahve dünyasında kahve içmek yerine, basketbol, futbol gibi aktivitelerde bulunmak gerek.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@edy
hakkı şişko ise biz ne oluyoruz
Senin kemiklerin kalın hahahahahhaaaaaa :mrgreen: Olm kiloyu boşver sen şu eğitimlere git, tekniğini geliştir, biraz da Yusuf ile gezmeyi bırak, bak o zaman gör nasıl gidiyorsun. Bu ara bir buluşalım tekrar da ne zaman piste gidiyoruz, kimler geliyor onu konuşalım. Ben Temmuz'da motoru cadde moduna dönüştürecem, dönüştürmeden bir pist yapsak diyorum.

@Luxor
resimleri ve videoları ilk vakit bulduğum an koyucam buraya.
şu an biraz yoğunum diye koyamıyorum...
Savaaaaaaaaaaş nerde olm resimler, videolar ???
 
Son düzenleme:

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
@edy

Senin kemiklerin kalın hahahahahhaaaaaa :mrgreen: Olm kiloyu boşver sen şu eğitimlere git, tekniğini geliştir, biraz da Yusuf ile gezmeyi bırak, bak o zaman gör nasıl gidiyorsun. Bu ara bir buluşalım tekrar da ne zaman piste gidiyoruz, kimler geliyor onu konuşalım. Ben Temmuz'da motoru cadde moduna dönüştürecem, dönüştürmeden bir pist yapsak diyorum.

:mrgreen::mrgreen: eğitime kesin gidecem bir terslik çıkmazsa. yusufun olması bazen iyi oluyor boşver. en azından şimdilik daha kolum geçmedi. kolumu oynatınca aklıma kazadaki anlar geliyor. ben pist için bir grup daha buldum. bu hafta içi bir buluşalım istersen. detayları konuşuruz.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@edy
ben pist için bir grup daha buldum. bu hafta içi bir buluşalım istersen. detayları konuşuruz.
Grup mu buldun? Gazcı Team den bahsediyorsan tanıyorum onları. MT'den birileriyse konuşalım bir an önce.
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
@edy

Grup mu buldun? Gazcı Team den bahsediyorsan tanıyorum onları. MT'den birileriyse konuşalım bir an önce.

öyle bir grup değil, benim bir arkadaş bana sordu bizimle pist gününe gel diye bende siz bizimle gelin dedim. bir gün buluşma yapar detaylı konuşuruz. perşembe veya cuma buluşabiliriz.
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
luxor okadar çok resim çekti ki, japon gibiydi maşallah , pistte kımıldayan ne varsa resmini çekti. biraz uzun sürebilir mehmet, bence o yüklemesin cuma akşamı cd'ye atıp getirsin daha çabuk olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst