yakıtı ikinci plana koyarsan piaggio x9 derim.. on numara uzun yol motorudur ama 500cc... yanında burgman 400 derim oda on numara uzun yol motorudur ama piaggio x9 daha sorunsuzdur burgman yüksek ihtimal 2003-2004 falan o yılların bulursun onlarında kronik sorunları vardır yağ yakması vardır..
burgmana oranla x9 sorunsuz makinedir.
onun dışında kymcho xciting 250i on numara makinedir, peegout satelis 250 de güzeldir..
beverly 500 o rakamlara alınabilicek on numara motordur ama uzunyolda bagajı ufak kalır ben o motorla yarım bir italya turu atmışdım on numara alettir.. o italyanın dağ yollarında virajlarda yılan gibi yatıyodu sanırsın manuel motor..
xmas de bulablirsin ama yukardaki motorlar varken xmas son sıralarda gelirdi şahsen bende, ama bulabilirsen majesty 400 de tam uzun yol canavarı makinedir..
sym den gts,gts evo,joymax,joyride alayını bulursun..