1 saat içinde iş görüşmem var - Kuryelik - Maaş beklentim ne olmalı? Acil Yardım!

Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
Arkadaşlar selam. Bir saat içinde görüşmeye gideceğim, bi ön görüşme yapmıştım zaten. Maaş konusunu konuşacağım. Paket servis, Burgerlab adlı bir yer.

Durum şu. Full time çalışana 1400 tl + ssk yemek ve paket başı 50 kuruş veriliyor. Bahşiş de ne alırsan. 6 gün günde 10 saat yani 60 saat çalışıyorlar. Ben part time istiyordum ama ortak bir düzende karar kıldık. Hafta içi 1 gün tatil 4 gün akşam 6 - 12, haftasonu 12'şer saat full (ötesi :cherry: ) Yani 48 saat çalışıyor olacağım haftalık.

İlk görüşmemizde partlara 700 veriyoruz dediler. Kafadan senin 850 falan olur dedi. Sorum şu, piyasayı iyi bilmiyorum. Kaç istemeliyim, ne kadar ne beklemeliyim? Piyasada normali ne kadar, saatlik ne kadar alıyor kuryeler? Kurye arkadaşlar piyasanın bugünkü değerlerini aktarabilirse çok memnun olurum. Bu konuda açılmış konular hep eski.

Şimdiden teşekkürler! :rendeer:
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
kabaca bi hesap yapınca 60 saate 1400 iken 48 saate 850 az gibi geldi bana.
biri saatte 23 küsür lira diğeri 17 küsür lira denk geliyor.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Her hafta 1 gun tatil aylik 800 lira baslangicla basladim dun pek is yok gunde 20 pakete falan cikiyorum ama bugun son, kolelik resmen bu paraya sabah 10 aksam 10 :)
 
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
720
Full Time Maaşı Gayet İyi.(10 Saate)
Kölelikli Hocam:) Sektörü Bilmiyorsunuz Galiba. 1400 Tl Maaş - Günde 20 Paket Attım Diyorsun.-Adisyonda Aylık 300 Tl - 300 Tlde Bahşiş Yapsan Aylık 2000 E Gelir.
Dominos , Little Ceasers,Burger Vs. Firmalara Gidin Köleliği Görün:)
Edit:Hocam 1400 Demişşin Konuda 10 Saate.12 Saate 800 Liraya İşe Başlamışşın Anlamadım.?
Eğerki Öylese Hemen Çık.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Part çalışmak istiyorsa ya öğrencidir yada borç harçtan kurtulmak için mecburi ek iş yapmak istiyordur mantığıyla teklif edilmiş bir ücrete benziyor. Ki bu adamlar zaten sigorta yapmazlar oradanda kar ediyorlar. Senin üzerinden 350-400 civarı daha kar. Yukarda saat hesabını yapmışlar zaten. Allah işini rasgetirsin.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Adamlar öyle bir hesaplama yapmış ki haftalık 60 saat çalışmanın saat ücreti asgari ücretlinin çalışma saat ücretine denk geliyor.
İş kanununa göre haftalık yasal çalışma saati 45 saat.Asgari ücret ise aylık 1005 tl net. Aylık toplam çalışma saati 180 saat.Saatliği 5,58 tl ye geliyor.

Ama burası haftalık 60 saat çalışma verdiği ücret 1400 tl.Aylık 240 saat çalışacaksın. Saatliği 5,83 tl'ye denk geliyor.Yani saatlik 25 kuruş fazla alıcaksın oda asgari ücret üzerinden konuşuyorum.Tam çalışırsan tabii.

Fakat sözde part time ! çalışır isen güzel kardeşim yasal olarak haftalık çalışma saatinden fazla çalışıcaksın 48 saat(3 saat fazla çalışma) ama adam sana part time muamelesi yapıcak birde üzerine 850 tl vericek.Asgari ücret 1005 tl.

Git kardeşim asgari ücretle bir işte çalış daha iyi benden söylemesi...
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
433
allah kolaylık versin ne yap et 950tlden aşğısı için pazarlık yapmamaya çalış. zor iş adamdan canını isterler 3 gün yaptım bide bisikletle
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
Adamlar öyle bir hesaplama yapmış ki haftalık 60 saat çalışmanın saat ücreti asgari ücretlinin çalışma saat ücretine denk geliyor.
İş kanununa göre haftalık yasal çalışma saati 45 saat.Asgari ücret ise aylık 1005 tl net. Aylık toplam çalışma saati 180 saat.Saatliği 5,58 tl ye geliyor.

Ama burası haftalık 60 saat çalışma verdiği ücret 1400 tl.Aylık 240 saat çalışacaksın. Saatliği 5,83 tl'ye denk geliyor.Yani saatlik 25 kuruş fazla alıcaksın oda asgari ücret üzerinden konuşuyorum.Tam çalışırsan tabii.

Fakat sözde part time ! çalışır isen güzel kardeşim yasal olarak haftalık çalışma saatinden fazla çalışıcaksın 48 saat(3 saat fazla çalışma) ama adam sana part time muamelesi yapıcak birde üzerine 850 tl vericek.Asgari ücret 1005 tl.

Git kardeşim asgari ücretle bir işte çalış daha iyi benden söylemesi...

Evet hesapla doğru full time diye seni 60 saat çalıştırdıklarında 1400 veriyorlar ki buda haftalık 15 saatten ayda 60 saat fazla çalışmış olacaksın mesai parası olarak duşunebılırsın aradakı farkı.Part time diye seni 48 saat çalıştırıp az para vermiş olurlar.senin normalde 45 saatten çalışıp 1000 lira alman gerekir çalıştığın 12 saat aylık mesai olarak geçer ve 50 60 lirada mesai alman gerekir yani hafta 48 saat çalışırsan asgari ücretten hesaplasak bile sana 1050 1060 lira gibi bir para vermesi gerekir bu durumda senin 200 lira zararın olur aylık
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
haftalık yasal çalışma saatini aşınca mesaiye girer. ona göre araştır öyle kabul et.
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam mesai gayet iyi. bu şartlarda öp de başına koy. paket servis kuryelere daha düşük veriyorlar diye biliyorum. Çoğu asgari ücrettir.
 

Agv

Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
244
Iyı falan değil hocam şartlar gelmiş bir de iyi yazmayın firmayla ilişiğiniz mi var

mesaj at dostum bana ış konusunda neredesin tavsiyede bulunabilirim daha iyi yerleri
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
Bu çalışma saatlerine göre bu iş part time değil.
O nedenle en az asgari ücret+agi olarak 1000.54 tl ödemeleri gerek.
Aylık 225 saati geçen çalışmalar ise mesai olarak ücretlendirilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst