- Katılım
- 2 Eyl 2014
- Mesajlar
- 130
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar selam. Bir saat içinde görüşmeye gideceğim, bi ön görüşme yapmıştım zaten. Maaş konusunu konuşacağım. Paket servis, Burgerlab adlı bir yer.
Durum şu. Full time çalışana 1400 tl + ssk yemek ve paket başı 50 kuruş veriliyor. Bahşiş de ne alırsan. 6 gün günde 10 saat yani 60 saat çalışıyorlar. Ben part time istiyordum ama ortak bir düzende karar kıldık. Hafta içi 1 gün tatil 4 gün akşam 6 - 12, haftasonu 12'şer saat full (ötesi :cherry: ) Yani 48 saat çalışıyor olacağım haftalık.
İlk görüşmemizde partlara 700 veriyoruz dediler. Kafadan senin 850 falan olur dedi. Sorum şu, piyasayı iyi bilmiyorum. Kaç istemeliyim, ne kadar ne beklemeliyim? Piyasada normali ne kadar, saatlik ne kadar alıyor kuryeler? Kurye arkadaşlar piyasanın bugünkü değerlerini aktarabilirse çok memnun olurum. Bu konuda açılmış konular hep eski.
Şimdiden teşekkürler! :rendeer:
Durum şu. Full time çalışana 1400 tl + ssk yemek ve paket başı 50 kuruş veriliyor. Bahşiş de ne alırsan. 6 gün günde 10 saat yani 60 saat çalışıyorlar. Ben part time istiyordum ama ortak bir düzende karar kıldık. Hafta içi 1 gün tatil 4 gün akşam 6 - 12, haftasonu 12'şer saat full (ötesi :cherry: ) Yani 48 saat çalışıyor olacağım haftalık.
İlk görüşmemizde partlara 700 veriyoruz dediler. Kafadan senin 850 falan olur dedi. Sorum şu, piyasayı iyi bilmiyorum. Kaç istemeliyim, ne kadar ne beklemeliyim? Piyasada normali ne kadar, saatlik ne kadar alıyor kuryeler? Kurye arkadaşlar piyasanın bugünkü değerlerini aktarabilirse çok memnun olurum. Bu konuda açılmış konular hep eski.
Şimdiden teşekkürler! :rendeer: