1 Ocak 2019 bulusma! (Varsayim)

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Yanlış anlayıp, olmayacak bir şey yazmamak için defalarca okudum. Hem açılan konuyu, hem de verilen yanıtları. İsterseniz siz de bir baştan aşağı doğru okuyun.

Adam motorsikletli ler niye etkinlik yapmaz diye sormuş. Bunu başka nasıl yazabilirdiniz ki
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
@AhmetTuran arkadasimiz bir kac seferdir etkinlik planliyor. 3-5 gun onceden foruma haber veriyor. Etkinlik sonrasi bir foto geliyor. Tak! 80 kisi bulusmus! Etkinlik ibadetle baslayip kahvalti ve gezi ile sona eriyor. Buraya kadar hersey cok guzel, Kendisini kitleleri pesinden surukledigi icin ayrica tebrik ediyorum.

Gelelim konumuza, varsayalim 1 Ocak 2019 icin ben bir etkinlik planladim. Kahvalti ve sonrasi gezi...

Olur mu 80 kisi? Bence olmaz. Olsa olsa 8...? Belki can sikintisina 8 kisi oluruz. Peki iki olay arasindaki fark ne?

İki olay arasındaki fark Ahmet Turan Peker zaten kendi üye olduğu Muhafazakar Motorcular Kulübünün düzenlediği organizasyonun duyurusunu burada yapıyor.Bizim forumdan da organizasyona gitmek isteyen 5-10 kişi(daha az yada çok olabilir) katılıyor.Yani o fotolarda gördüğünüz 80 kişinin tamamı bizim forumdan değil.%90 ı kendi kulüplerinden.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
forum içerisinde senelerdir görüştüklerimiz var,
ayrıca nicelikten ziyade niteliğin önemli olduğunu da anlamak lazım,
motosiklet doğası itibari ile özgürlük temasını en çok barındıran idealardan bir tanesidir.

forum içerisindeki memleket yansıması olan bölünmüşlük de had safhada,
foruma ilk başladığımız zamanlardan itibaren bir çok buluşmaya katıldım,
son gittiğim buluşmada bu bölünmüşlüğün ve karşıtlığın hiç de hoş olmayan bir yansıması ile karşılaştım,
hoşuma gitmedi,
bir de buradaki yazılar ile kafanızda oluşturduğunuz şeklin gördüğünüz ile uyuşmaması durumunun da toplum içerisinde saçma şekilde ifade edildiğine denk gelmek hoş olmayabiliyor.
bu tarz davranışlara maruz kalmaktansa sohbetinden haz ettiğim kişiler ile daha nitelikli ve konsantre görüşmeleri tercih ediyorum.

misal şu anda bu konuyu okuyanlardan mehmet tufan ı senelerdir görmedim,
dostluğumuz olan ve hiç görmediğim bir çok kişi de var.

iyi hatırlattın, bir kaç telefon görüşmesi yapmak lazım.
 
Katılım
14 Ocak 2016
Mesajlar
275
Buralar karışır. Akşama çekirdek eşliğinde okuyayım yorumları :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Konuyu açan arkadaşı bilmem, ancak konunun ana mesajını okuduğum zaman bir arkadaş başka bir arkadaş yapabiliyor bende denemek istiyorum bulusma organize etmek demiş.

"Kahvaltı ve sonrasında da gezi" etkinliği.

Şimdi öteki arkadaşın salavat eşliğinde camiye giriş vs diyip dini bir organzasyonu burada paylaşma amacı nedir? Adam belki cumartesi gecesi icip sarhoş olup ertesi gün kahvaltıya gitmek icin bu konuyu uygun bulacakken neden dini bir organizasyon sokuyorsunuz?

Hayır arkadaşım sizin actıgınız namaz bulusmalarına bende gece 2 de yapacağımız alkol partilerini yazıp reklam yapsam demediğinizi bırakmazsınız.

Bir rahat bırakın artık su insanları; heryere din din din sokuşturmayın yeter.


Dipnot: dediğim gibi konuyu acan arkadaş için bir sıkıntı olmayabilir ancak ben "aaa ne güzel sonunda" diye okuduğum bir başlığın hemen altında islam propogandası görmek istemiyorum

Dipnot 2: islam düşmanı değilim; bazı üyelerimizin yazdığı gibi islam kendi içinde güzeldir. ateist birisi her konuya ateistlik ile ilgili birşey yazmıyorsa dindar kesim de artık bu huyundan vazgeçsin.

Dipnot 3: 1'inde istanbuldayım ancak motosiklet ile gitmiyorum istanbula, bir dahakine artık. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2018
Mesajlar
162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Muhafazakar motorcu nedir ya. Reklamın iyisi kötüsü olmaz. Muhafazakar kişi ecnebi israil siyonist malı motormu kullanır, Deveyle gider. He birde fetih metih bişeyler yazıyordu. Siz yapınca fetih başkası yapınca işgal.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
provakatör diyoruz sonra kızıyor. Neyse adım adım yazalım öyleyse ( gerçi yine anlamayacak ama üzerimize düşeni yapalım.)

1.adam buluşma yapalım diye konu açmış, altına kocaman "istanbul il müftülüğünün fetih programı"nı yapıştırmış; konuyla kel alaka. Müftülük ne zamandır motosikletle alakalı oldu ?
2.menfaat var diyenlere iftiracı demiş. Bari okuma yazman yok veya müftülüğün programını okumadın herhalde, al ben yazayım sana ;
+ Cüz hediyesi
+ halkaya katılanlara takke (katılmayanlara niye yok acaba, onların başı kel! mi)
+ çay, çorba, simit, ikram vs..
3.Dini, siyaseti motosiklet forumuna alet etmeyelim diye uyarı yapana da değişik değişik atar gider yapıyor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Tekrar tekrar okudum ama göremedim. Bu etkinlikte motosikletle ilgili olan kısım hangisi?

Güzel kardeşim bu benim cevabım. Konu başlığı ne....

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

provakatör diyoruz sonra kızıyor. Neyse adım adım yazalım öyleyse ( gerçi yine anlamayacak ama üzerimize düşeni yapalım.)

1.adam buluşma yapalım diye konu açmış, altına kocaman "istanbul il müftülüğünün fetih programı"nı yapıştırmış; konuyla kel alaka. Müftülük ne zamandır motosikletle alakalı oldu ?
2.menfaat var diyenlere iftiracı demiş. Bari okuma yazman yok veya müftülüğün programını okumadın herhalde, al ben yazayım sana ;
+ Cüz hediyesi
+ halkaya katılanlara takke (katılmayanlara niye yok acaba, onların başı kel! mi)
+ çay, çorba, simit, ikram vs..
3.Dini, siyaseti motosiklet forumuna alet etmeyelim diye uyarı yapana da değişik değişik atar gider yapıyor.

...Cahillik dolusun cüz hediyesi dediğin fiziki bir şey değil almıyorsun veriyorsun ( Kur'an'ın belli bir bölümünü okuma işini üzerine alıyorsun)
..takkeyi cay yada simidi menfaat olarak görüyorsan yazık senin yakınındaki adamlara..bu nasıl bir ruh hali var sende....
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
423
Güzel kardeşim bu benim cevabım. Konu başlığı ne....

Nasreddin Hoca'nın eti yiyen kedi fıkrası gibi cevap. Güzel kardeşim bu senin cevabınsa, konu başlığıyla ilgisi ne? Bir de böyle kurnazca olduğunu düşündüğünüz yanıtlar veriyorsunuz ya akıl izan almaz...
Madem motosiklete bağlayacaksınız, bari takke yerine balaklava, eldiven falan dağıtsaydınız. Konu ucundan, kıyısından ilişkilendirilirdi.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Güzel kardeşim bu benim cevabım. Konu başlığı ne....

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------



...Cahillik dolusun cüz hediyesi dediğin fiziki bir şey değil almıyorsun veriyorsun ( Kur'an'ın belli bir bölümünü okuma işini üzerine alıyorsun)
..takkeyi cay yada simidi menfaat olarak görüyorsan yazık senin yakınındaki adamlara..bu nasıl bir ruh hali var sende....

"cüz dağıtarak" ifadesi geçtiğinden otomatikmen mevlütlerde dağıtılan ve içinde yasin,tebareke,amme vs dualarının geçtiği kitapçıkların verileceğini düşündüm, verilmeyecek ise özür. Fakat diğer 2 maddenin menfaat olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

cahil vs diye yaptığın hakaretleri de üzerime alınmıyorum, hayırlı cumalar :)
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Hocam bravo cidden, firavun bu kadar dolmamıştır dinlere karşı, cidden enteresan...

Bu nedir ya bu nasıl cevap! Neyi enteresan geldi sana bir açıklar mısın? Onca yazdığımdan bunu mu anladın, iki otobüs 13 saat yolculuk yaptık toplam 100 kişiydik, bunun için 15 kişiye yakın kendini über müslüman olarak gören kişiler, geriye kalan 80-85 kişiyi hiç düşünmeden her fırsatta namazlarını kılıp insanları beklettiler, herkes spor müsabakasına gidiyor, iyi dinlenmek, olabildiğince erken varmak isterken amaç ne? Bu mu senin savunduğun mevzu, biraz işine gelse seferi olanın neler yapabileceğini burada açıklayabilirsin, bu işin kazasını kılmak da var, ama işin hemen müslümanlığın büyük düşmanı firavundan bile beni düşman gösteriyorsun? Enteresan olan sensin, işin gücün düşman yaratmak, dost kazanmak değil!

Tekrar edeyim burası motor sevdalısı insanların yeri, ister din düşmanı olsun, ister dindar olsun, ister hiç kimsenin fikrini zikrini umursamayan biri olsun, hiç kimseyi ilgilendirmez yeter ki birileri bu konuları dürtüklemesin. Burada kaç kişi gördün, biz solcular ya da sağcılar toplanıyoruz diyen, kaç kişi gördün (varsa) gayri müslim motorcular kulübü propagandası yapan ya da sadece kadınların veya erkeklerin bir araya geleceği etkinlikler, bu işin anlamı nedir? Sizlerin amacı nedir?
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
dwe_3918.jpg
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Yorum yapamadim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------



Amac etkinlikse, etkinlik cok. Benim sorum su, kitleler ibadet icin bir araya cok rahat gelirken, sirf gezi vb icin neden bulusamaz?

Sorunun cevabını buldum.
ZÂRİYÂT-56: Ben, cinleri ve insanları yalnızca bana ibadet etsinler diye yarattım.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Gidin tabi. Yılbaşında hoşça vakit geçirmek sizin de hakkınız. Herkes içerek eğlenecek değil ya ? İyi etkinlikler dilerim
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
İddiada bulunuyorsanız ispatını da yapmak zorundasın. Nasıl bir menfaat sözkonusudur ki günaha girmekten korkuyorsun. Bize de öğret ki sana duacı olalım

Buyur bir örnek ver İSPAT et

ÖRNEK VE İSPAT:

Bugün FETÖ diye lanetlediğimiz oluşum, bu şekilde ülkenin tüm damarlarına girdi.
Cübbeli Ahmet, Süleymancılar, Adnan Hocanın kedicikleri, Deli Kadirler...
Bakın saymakla bitmiyor.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
hasta misiniz lan? durduk yerde ahmet abiye neden saldiriyorsunuz?

isteyen içsin, isteyen namaz kılsın, burada birbirinize girmenin bir manası yok.

merry christmas ulan!
 
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
203
23 Aralık tarihli buluşma konusunu bende gördüm. Hatta ilk başta katılmaya da niyetlendim. Sabah namazında buluşulacak olması hoşuma gitti. Ancak bu buluşmanın bir sıfat adı altında yapılıyor olması sebebi ile vazgeçtim. İnsanların kendilerine muhafazakar, günahkar, dindar gibi sıfatları yakıştırmaları bana yanlış geliyor. Yanlış anlaşılmak istemem, aralarında belki çok güzel insanlar vardır, hiç birini tanımam etmem. Lakin grubun adı "muhafazakar" olunca, muhafazakar olmayanlar katılamaz gibi bir şey çıkıyor ortaya. İnsanın buluşmaya katılacağı varsa da katılamıyor. En azından konu benim için böyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst