[1 Nisan] !!!son Dakika!!! Motoshow'06 Fuarinda Yangin çikti

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Ulan dedim o kadar motor yandı vay anasını .. ben gitmiştim de ondan motorlar dedim.Gitti güzelim movistar CBR dedim ahah.. iyi numara:)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
yawwww.
bi yedim ki bi an diyecektim ki tamda gidemeden bitttiii... içim cccıııızzzz
ettiii o içerideki makinaları göremeden kara toprak görecekti... way way..
dostum yılın en iyi 1 nisanı seçildin...
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
27
Arkadaslar, birisi de su ÖTV zammının saka oldugunu soylesin ya :)
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
26
valla yürğüm azıma geldi yarın gitmeyi düşünüyodum.iyi ki şaka.
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
199
hayırlısı bende unakıtan sabotajı sandım.:queen: ama saka bir yana yanan motorları bile satın almak isteyen olur.ötv sizmiş.filan ben sağ ğirişteki sarı motoru kestim gözüme :cherry:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
28
yuh bea ben de gerçek sandımdı fena yedik:)) neyse buna da şükür kimseye bişey olmadı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst