1.Motosiklet.net İftar Yemeği Resim Paylaşımı,Duygu ve Düşünceler

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Çok güzel..Allah oruçlarınızı kabul etsin inşallah..

Fotoğrafların arasında 160-170 kg ( kemiksiz 90 neti vardır kesin:pl:) uzun saçlı gözlüklü sakal bırakmış bir arkedeş var..o kimdir nedir tanıyan varmıdır??
Tipi çok hoşuma gitti bayramdan sonra arkadaşlık teklif etmek istiyorum....:joker::rendeer::pl::pl::pl:

Bahsettiğim arkadaşı tanıyan yok sanırım..Nerede yemek oraya yerleş misali gelmediyse aranıza tanıyan biri mutlaka çıkar diye düşünüyorum...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bahsettiğim arkadaşı tanıyan yok sanırım..Nerede yemek oraya yerleş misali gelmediyse aranıza tanıyan biri mutlaka çıkar diye düşünüyorum...

Mevlüt abi'nin o karizmatik hali gözünden kacmamıs besbelli abi. Daha ne pozları var da atmıyorum :p
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bahsettiğim arkadaşı tanıyan yok sanırım..Nerede yemek oraya yerleş misali gelmediyse aranıza tanıyan biri mutlaka çıkar diye düşünüyorum...
Tanıyoruz, sağında, solunda ve karşısında oturan arkadaşların tavuklarını yedikten sonra en son sol çaprazında oturan benim tavuğumu da yedikten sonra doydu. Bir de Kocaeli temsilcimiz geç kaldıkları için çorbası ziyan olmasın diye içmiş daha öncesinde. Yani sanırım doymadan kalkmadı masadan :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

Bursa'ya gidecek arkadaş vardı gittimi merak ettimde haber verse

Gitti gitti. Gece mesaj yolladı bana :)
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Allah tekrarını nasip etsin. İnşallah önümüzdeki günlerde tekrar o tarafa geçeriz...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
vah garibiim.. o kadar kişi küçücük adamı doyuramadıysanız eğer....::koop::::koop::::koop::

arkadaşlık teklifimden vaz geçsem mi acaba diye düşünmeden edemiyorum hani...:pl:
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Valla ben doydum evde olsa okadar yiyemezdim güzel ortamdı önümüzdeki ramazanı beklemeye gerek yok kısa zamanda tekrarlarsak iyi olur
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bursa'ya gidecek arkadaş vardı gittimi merak ettimde haber verse

Uğur bey ve Osiris e mesaj atmıştım vardım diye, tşk ederim ilgin için. Burdan ulaştım diye mesaj yazmayı unutmuşum kusura bakmayın tamamen benim işgüzarlığından kaynaklandı. Allah'tan herkes sağ salim evine vardı gerisi sorun değil. Tüm MT Ailesinin Ramazan Bayramı Mübarek Olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
124
Gelenlerin tekerine sağlık MT farkı baska sıcak samimi dostlar en yakın zamanda tekrarlamak dileğiyle hala kamp yapsak diyorum :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
vazgeçtim ben...baksana cevap bile vermiyor tombul arkadaş...:pl:

ağaç eder adamı yollarda bırakır bu...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst