Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
güzel bir akşamdı tüm katılımcı dostlarımıza ve ortamı organize eden lukas , erdem , uğur ak , kardeşlerimize teşekkür ederim , işten güçten kafayı kaldıracak bir vesile oldu benim için harikada oldu , listede adım yoktu , çünki ramazan dolayısı ile iftardan sonra ancak işten çıkabilsemde , talih yüzüme güldü ve kurtlarımızı attık
tekrarını diliyorum , teker çeviren tüm gönül dostlarına teşekkürler elinize ayağınıza sağlık , bu arada ımage ceheck resim yükleme proğramı vardı forumlara resim yüklediğimiz , yahu resim yükleyemiyorum birisi bana altarnatif bir proğram yada bir yol söyleyebilirmi , ayar oldum resim atamıyorum 