1.Motosiklet.net İftar Yemeği Resim Paylaşımı,Duygu ve Düşünceler

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
güzel bir akşamdı tüm katılımcı dostlarımıza ve ortamı organize eden lukas , erdem , uğur ak , kardeşlerimize teşekkür ederim , işten güçten kafayı kaldıracak bir vesile oldu benim için harikada oldu , listede adım yoktu , çünki ramazan dolayısı ile iftardan sonra ancak işten çıkabilsemde , talih yüzüme güldü ve kurtlarımızı attık :) tekrarını diliyorum , teker çeviren tüm gönül dostlarına teşekkürler elinize ayağınıza sağlık , bu arada ımage ceheck resim yükleme proğramı vardı forumlara resim yüklediğimiz , yahu resim yükleyemiyorum birisi bana altarnatif bir proğram yada bir yol söyleyebilirmi , ayar oldum resim atamıyorum :)
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Kocaeli tayfası sağ sağlim ulaştık.

Çok güzel bir organizasyondu emeği geçen katılan herkesin eline emeğine yüreğine sağlık. Ağzımızda tadı kaldı en yakın zamanda tekrarlanması ümidiyle. Allaha emanet olun.
 
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
10
Yeni bir ortama adım attım,organizasyon güzeldi, herkes sıcak kanlı,muhabbeti hoş bir akşam oldu. Herkese teşekkürler.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Tamda trafik hoşuma gitmeye başlamıştı :queen: Birbirinden değerli dostlarımızla geçirdiğimiz güzel bir gecenin ardından sağ salim eve ulaşmış olmanın tatlı yorgunluğunu taşıyorum :) En kısa zamanda tekrarlamak istiyorum,siz de olmasanız boğulup gideriz istanbulda... Herkese hayırlı bayramlar. Bende pek resim yok artık pamuk eller makinelere :))
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Organizasyon için herkese teşekkür ederim , güzel bir etkinlikti . :)
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
14
İlk uzun yolum ve ilk toplantımdı unutulmayacak bir anı olarak kaldı :)teker ceviren dostlara selam
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Arkadaşlar rica etsem nınja 250-300gurubundan benim egzoz'u merak edenler varda bir kaç yorum yaparsanız sevinirim tüm mt nin bayramı mübarek olsun
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
IMG_0773_zpsf50cb7ea.jpg

IMG_0811_zps304cea35.jpg

IMG_0785_zps06fe634f.jpg

IMG_0792_zps895c36ab.jpg

IMG_0778_zpsb84335fc.jpg

IMG_0779_zps13e7afd8.jpg

IMG_0840_zpsad08679c.jpg

IMG_0800_zps26f2cf55.jpg

IMG_0776_zpsdb5fca64.jpg

IMG_0789_zpsedb9cdf8.jpg

IMG_0839_zps2c853236.jpg

IMG_0837_zpsb28a61b0.jpg

IMG_0820_zpsb6292fda.jpg

IMG_0813_zps2866a0da.jpg

IMG_0823_zps228c2129.jpg

IMG_0830_zpsb470ba2e.jpg

IMG_0822_zps5f748a4b.jpg

IMG_0829_zpse68299b6.jpg

IMG_0820_zpsb6292fda.jpg

IMG_0834_zpsd9fad13b.jpg

IMG_0833_zps1d77003c.jpg

IMG_0793_zps0f4e177e.jpg

IMG_0818_zps80319fa9.jpg

IMG_0827_zps98ea173b.jpg

IMG_0845_zps8ca8e990.jpg
 
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
1
Hazırlıklarda emegi geçen tüm dostlara Teşekkürler bu arada bizleri yanlız birakmayıp katılan tüm dostlara saygılar
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
53
Sohpeti samimi ortamı ile güzel bir akşamdı,emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ederim,katılımcı arkadaşlarında tekerine sağlık devamının gelmesi dileklerimle.. :wiinkk:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Herkesin eline ayağına yüreğine tekerine sağlık, güzel bir geceydi yarın resimler artı video yüklemesi yapılacaktır, herkesin sağlıklı bir şekilde evlerine dönmesi ayrıca mutluluk verici tekrar tşk ederim.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Tüh be kaçırdık desene.

Haberim olsaydı ben de gelirdim.

Afiyet olsun.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
1jDBX1.jpg
[/url][/IMG]
32jM04.jpg
[/url][/IMG]
WW9aN2.jpg
[/url][/IMG]
on8pLm.jpg
[/url][/IMG]
Q1YGJj.jpg
[/url][/IMG]
nYmoAB.jpg
[/url][/IMG]
M9g4Wk.jpg
[/url][/IMG]
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Mekanı ayarlayan,organizasyonu yapan Erdem Abi'ye,İstanbul'dan,Kocaeli'den ve diğer illerden katılan katılımcı arkadaşlara,yemekten sonra bizleri Yalova Termal'de ağırlayan Serdar Abi'ye çok çok teşekkür ediyorum. İnsallah yine benzer,keyifli organizasyonlarda birlikte teker çeviririz.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Çok güzel..Allah oruçlarınızı kabul etsin inşallah..

Fotoğrafların arasında 160-170 kg ( kemiksiz 90 neti vardır kesin:pl:) uzun saçlı gözlüklü sakal bırakmış bir arkedeş var..o kimdir nedir tanıyan varmıdır??
Tipi çok hoşuma gitti bayramdan sonra arkadaşlık teklif etmek istiyorum....:joker::rendeer::pl::pl::pl:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Katılan arkadaşların gaz çeviren bileklerine sağlık :)
Umarım herkes keyif almış, sorun yaşamamıştır. Geleneksel hale getirmeyi düşündüğümüz iftar etkinliğinde seneye yine görüşmek dileğiyle :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst