Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 6 Kas 2019
- Mesajlar
- 2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sokmuşum kura birader, ben birikimimi yapmışım, Allah ömür versin ama aileden de gelecekler bana onlarca yıl yeter. Ne evli barklıyım, ne çoluk çocuk var. İsterse 1 usd olsun 100 TL. Bana ne? ben Ahmet Abi gibi ne ithalat yapıyorum ne de inşaat projelerine iş yapıyorum, ne Ali Abi gibi torun ve çocuklarımın geleceği için uğraşıp didinip mücadele veriyorum. Bana ne? Ben 19 sene önce de Erdoğan'ı beğenmiyordum, başarılı bulmuyordum, şu an da öyle..
Yav ne bilim,gecen de kuralkan in icinden geciyodun,dedim bir gerginlik var.
Bu mesajları yazarken tedirginlik yasiyorum valla arada kaynayacam diye eheh