1 Gecelik Misafirim..

Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Hadi gene iyisin, bayram bayram topladın bonusları :)
İnş. tekrar bırakmazlar dağ başına köpeği.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Köpek öyle zağar birşey değil. Belli cinsi iyi. Zamanında zevk için alınıp bakılmış sonrada atılmış. İşte bazı şeref yoksunu insanlar bakamayacağı hayvanı alıp hevesini alıncada atıyor.

Allah senden razı olsun. Cümleten hayırlı bayramlar.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
91
Merhamet etmeyene merhamet olunmaz.
Helal olsun sana on numara adamsın allah razı olsun 😊 👍 Bazen öyle insanlar görüyorum ki sokak hayvanlarına acımıyorlar kalpleri taşlaşmış. Böyle güzel insanların heryerde çoğalması dileğiyle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst