1 Dakikanın 10 kontör olduğu Dönemler..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Sms sanırım 2 kontördü çağrı atardık karşı tarafa ya bunlar bizi zamanında ne öpmüş birader.. :mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
6 senelik bir ilişkim var.
Bize 10.000 sms bile yetmezdi eskiden.
Tanrıya şükürler olsun WhatsApp denen bişey çıkarttılar..
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
100 kontör 20 liraydı galiba

10 liraya aldığım demler olmuştu hatırladığım kadarı ile..Bir aylık haşlık biriktirirdik alırdık..Sonra bunun eksi bakiyelisi oldu..Arkadaşım bir zaman birisine telefonu veriyor alan eleman 250 kontör yükleyeceğim diyor buna neyse arkadaş alıyor akşam telefonu kontörü sorguluyor -157 yazıyor iyi diyor yüklemiş diyor..Lan olm dedim o 157nin yanındaki çizik ne lan dedim bir daha kontrol ediyor..Ana bacı dümdüz küfüre gidiyor.. :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Biz her zaman öpülüyoruz şuan bir tel olmuş 5000 milyon milyar sorgulayan yok neden almayıp protosto etmiyoruz götünde don yok giymeye elinde 5 binlik tel

Şuan operötörler faturalı hatta milete çökme peşinde vergiydi cart cürtü hazır kart güzel paket çiçek hayır dünyada faturalı abonelik yapınca 24 ay yanında o 5 binlik teleri hediye diye veriliyor ülkemizde haşırt

İhtıcaınız dışında harcamayın bir gün harcadıklarınız lazım olur :bounce:
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Pek kontörle ilgim olmadı da, zamanında gerçekten çok keklenmişiz.
Sene 1997 ilk cep telefonumu aldım, 5 taksit, 105 milyona, maaşım 62 milyon 500 bin. Bir fatura geliyordu 20 milyon, 21 de taksit gitti maaşın 3 te 2 si.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Operatörler arası SMS gitmezdi. Her telefon da sms göndermez, bazıları alır ama gönderemezdi. Ericson 337 ler filan bahsettiğim.

Bahsettiğim dönemlerde kontör yoktu zaten herhalde, hazır kartlar sonra çıktı.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Ben ilk kullanmaya başladığım dönem de ( babam almıştı tabi ) kontör falan daha piyasaya çıkmamıştı .

Sonradan çıktı bu hazır kart bilmem ne olayları , 388 mı ne vardı ben de yan kılıfa takar köy ağası gibi dolanirdim ortalıkta .

Caldirip kapatmalar meşhurdu . Canım sıkıldıkça rehbere girer numaralara bakardım .
Hassas bedenim hüzün kaplandı 😥
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Biz her zaman öpülüyoruz şuan bir tel olmuş 5000 milyon milyar sorgulayan yok neden almayıp protosto etmiyoruz götünde don yok giymeye elinde 5 binlik tel

Şuan operötörler faturalı hatta milete çökme peşinde vergiydi cart cürtü hazır kart güzel paket çiçek hayır dünyada faturalı abonelik yapınca 24 ay yanında o 5 binlik teleri hediye diye veriliyor ülkemizde haşırt

İhtıcaınız dışında harcamayın bir gün harcadıklarınız lazım olur :bounce:

Türkcell faturalı hatta 1000 dk 1000sms 10 gb internet 75 tl
Aynı paket türkcell faturasız da 45 tl.
Müşteri temsilcisine soruyorum cevap yok.

Önceden faturalı karlıydı şimdi fatura kerizlikmiş.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
1998 de ilk telefonumu aldığımda 25 milyon tl telefon ücreti (siemens s6) 25 milyon tl de hat ücreti (Turkcell) ödemiştim.
Esas hat ücreti adı altında ciddi öpmüşler :D
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
çağrılarla anlaşırdık ::sos:: bayramda seyranda telefon 2 kereden fazla çaldırılmazdı :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
108
Şimdilerde de değişen pek birşey yok. Sağolsun devlet kredi kartına taksiti yasakladı millet almaz diye ama maalesef zevklerimizden vazgeçmedik. Oparetörlerde 2 bin liralık cihazı 2750 satmaya başladı üstelikte 24 ay kalma zorunluluğu var.

Memleketimde herkes soyguncu. Maşaallah her fırsatta milleti soymaya çalılıyoruZ.
Bizlerde bu kibir ve çekememezlik olduğu sürece hep uzaktan bakacağız güzel şeylere. Hükümete kızıyoruz ama ( ben dahil ) elimize fırsat geçse bizde çalıyoruz. Muhtarından tut polisine belediye başkanına memuruna kadar.
Mayamız bozuk herhalde.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Şimdilerde de değişen pek birşey yok. Sağolsun devlet kredi kartına taksiti yasakladı millet almaz diye ama maalesef zevklerimizden vazgeçmedik. Oparetörlerde 2 bin liralık cihazı 2750 satmaya başladı üstelikte 24 ay kalma zorunluluğu var.

Memleketimde herkes soyguncu. Maşaallah her fırsatta milleti soymaya çalılıyoruZ.
Bizlerde bu kibir ve çekememezlik olduğu sürece hep uzaktan bakacağız güzel şeylere. Hükümete kızıyoruz ama ( ben dahil ) elimize fırsat geçse bizde çalıyoruz. Muhtarından tut polisine belediye başkanına memuruna kadar.
Mayamız bozuk herhalde.

Elhamdülülah çok şükür mantığı bunu gerektiriyor sanırım bu düşünce dünyadaki her bireyde vardır velhasıl bunu engeleyin caydırıcı kanun kuraları vardır uygularsın eşit şekilde herkez haddini bilir bizde kanun ceza varda uygulayan kim bindir gitsin
 
Katılım
4 Eki 2016
Mesajlar
463
inş gün gelir yamahanın 125 lik scooterlarının 11k olduğu günler diye de gülerek geçebiliriz...
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Ben o vakitler , teyzemin mutfakta oturup, sevgilisi ile telefonda yazisip , hatta caldir kapat karsilikli caldir kapatlarin yapildigi, aranip 1 dakika da ne denilecekse soylenildigi muhabbetleriii kisacasi kikirdemeleri dinleyen ilkokul bebesiydim.. ne merakliymisim yahu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst