1 Ay İçinde CC Yükselticem Cbr 250 Limi Yoksa İnazuma Mı

Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
Kendi Motorumu Satıp Üstüne Para Koyucam Suzuki İnazuma'mı Yada Cbr 250 R'mı Arasında Kaldım Sizce Hangisini Seçmeliyim ? :pr:
 
Katılım
26 Ara 2012
Mesajlar
267
cbr 250 süpersport seviyorsan onu al rahat biniyim bel ağrim olmasın oturuş rahat olsun diyorsan suziki ben olsam suziki alırım
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cbr 250 ///
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
Bu inazumanın hem görüntüsü hemde teknik özellikleri çok hoşuma gidiyor. Fakat bu motosiklet pek tutulmayacak gibi duruyor.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
bana göre gösteriş inazuma

yok yok spor olsun cbr250

vazgeçtim naket olsun inazuma

yok yok ne işin var naketle spor olsun cbr250

vazgeçtim artçın rahat etmez inazuma olsun

vazgeçtim o daha pahalı cbr250 olsun hem aksesuar ucuz





hocam beklentin nedir ? uzun yol şehir içi ? artçı ? o da var mı ? görünüm olarak birbirinden tamamen farklı motorlar.

konu açmak sadece kafa karıştırır.. oturup sayfalarca okumanız lazım bu motorlar ile ilgili.


demem o ki bu tamami ile size bağlıı
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Inazuma kadar kalıplı ve rahat, cbr250r kadar iyi(hatta çok daha iyi) giden Hyosung gt250 nakedı da bir inceleyin derim. Yakıtı azıcık fazladır ama hemen hemen aynıdır. Maksimum 4lt/100km
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
1-Biri naked "görünümlü",diğeri supersport "görünümlü"
2-Biri rahat,diğeri rahatsız
3-Biri aşırı çirkin,diğeri nispeten daha yakışıklı ve sexy

Birde şu var tabi,tarzınız yok mu sizin? Elmalı soda mı içsem yoksa ayvamı yesem gibi bir soru olmuş bu...
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkama kazık girmiş gibi bir vaziyette seyahat etmeyi severim diyor isen cbr 250
yok rahat rahat konforlu seyahat severim diyor isen iNAZUMA
ki bence her türlü daha iyi bir motosiklet.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
cbr 250 sadece top speed için tercih sebebi olabilir.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Arkama kazık girmiş gibi bir vaziyette seyahat etmeyi severim diyor isen cbr 250
yok rahat rahat konforlu seyahat severim diyor isen iNAZUMA
ki bence her türlü daha iyi bir motosiklet.

160 km hiç kontak kapatmadan cbr ile yol yaptım,bir günde hatta 10 saatte artçılı 450 km yol yaptım,yakında da 2000+ bir akdeniz turu yapıcam cbr la ve arkama hiç kazık girmedi :) bunu motorumu savunmak için söylemiyorum inazuma daha rahattır hatta alırken bütçem yetseydi bende uzun yol yaptığım için inzuma alabilirdim ama bütçe yetmedi BUNU SÖYLEMEMİN SEBEBİ bilmeden yapılan yorumlar yaptınmı yapmadınmı bilmem ama büyük ihtimal cbr seyahat yapmamışsın :)
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
347
Suzuki veya kawasakinin söz konusu olduğu yerde hondanın adı anılmaz. Ki böyle bir soruya verilen cevaplardan da galip olanın kim olduğu görülür. Maalesef son on yılda honda başka birşey oldu. Japonların kendini bozmayan taş gibi yerinde duran markaları suzuki ve kawasakidir. Günümüzün hondalarıyla kıyas bile edilmeleri abes olur...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
türkiye şartlarında cbr 250 derim..
parca ucuz, piyasası olan motosiklet, her yerde servis var, her türlü ulaşabilirsin..
kolay satarsın, az yakarsın. biraz daha sport touring le ss cakması arasındaki motosiklet..
daha hızlıdır. daha iyi kaçar falan filan.
inazumanın aksesuar setinin fiyatı -1200 - 1300 lira..
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-suzuki-gw-250-inazuma-250-aksesuar-seti-koruma-seti-orijinal-129010641/detay
aksesuar dediysek her motosiklet için lazım olan şeyler canta demiri koruma demiri filan.
parcada suzuki hondaya göre daha pahalı gelir sana.
ben alacak olsam cbr250 hyosung gtr 250 arasında secim yapardım.
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
İnazuma ss olsaydı hiç dusunmeden alırdım fakat senın ıcın ss yada naked olması onemlı degılse ınazuma derım fakat verıcegın para 11 bınden assagı olmucak farklı alternatıflerde dusun derım dırek bu ıkısıne atlama bence
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
160 km hiç kontak kapatmadan cbr ile yol yaptım,bir günde hatta 10 saatte artç
ılı 450 km yol yaptım,yakında da 2000+ bir akdeniz turu yapıcam cbr la ve arkama hiç kazık girmedi :) bunu motorumu savunmak için söylemiyorum inazuma daha rahattır hatta alırken bütçem yetseydi bende uzun yol yaptığım için inzuma alabilirdim ama bütçe yetmedi BUNU SÖYLEMEMİN SEBEBİ bilmeden yapılan yorumlar yaptınmı yapmadınmı bilmem ama büyük ihtimal cbr seyahat yapmamışsın :)

inazuma ya bin anlarsın ne dediğimi.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
sym wolf 250 kullandim dedim cok iyi bunu alayim

sonra cbr 250 kullandim wow bu daha iyimis bunu alayim

sonra bir arkadasim birde inazumayi test et bak dedi yok dedim cbr alacagim
zorla suzukiye bayine goturdu beni
inazumanin ustune oturdum kullandim
Aman Allah im bu nedir nasil bir rahatlik nasil bir konfor o anda kararim degisti ve inazuma aldim

bence burda konu acana kadar gidip motorlari test etse kendisi daha iyi anliyacak
ne aradigini ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst