- Katılım
- 12 Nis 2013
- Mesajlar
- 37
- Konu Yazar
- #1
Kendi Motorumu Satıp Üstüne Para Koyucam Suzuki İnazuma'mı Yada Cbr 250 R'mı Arasında Kaldım Sizce Hangisini Seçmeliyim ?
r:
Arkama kazık girmiş gibi bir vaziyette seyahat etmeyi severim diyor isen cbr 250
yok rahat rahat konforlu seyahat severim diyor isen iNAZUMA
ki bence her türlü daha iyi bir motosiklet.
160 km hiç kontak kapatmadan cbr ile yol yaptım,bir günde hatta 10 saatte artç
ılı 450 km yol yaptım,yakında da 2000+ bir akdeniz turu yapıcam cbr la ve arkama hiç kazık girmedibunu motorumu savunmak için söylemiyorum inazuma daha rahattır hatta alırken bütçem yetseydi bende uzun yol yaptığım için inzuma alabilirdim ama bütçe yetmedi BUNU SÖYLEMEMİN SEBEBİ bilmeden yapılan yorumlar yaptınmı yapmadınmı bilmem ama büyük ihtimal cbr seyahat yapmamışsın
![]()