- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bildiğiniz gibi ÖSS ye 1 ay kaldı.son viraj yani.bugün bi düşündüm de motosiklet.net çok fazla vaktimi alıyor.irademe hakim olamıyorum.ve 1 ay boyunca pc mi kaldıracam.ve en çok üzüleceğim şey mt den uzak kalmam olacak.ayrıca motosikletimdeki yaklaşık 1.5 litre benzini bitirip bu gece brandasını çekecem.15 haziran 2008 saat 17 de buluşmak üzere:salut::salut::salut::salut:hepinizi çok seviyorum:salut:dönüşüm muhteşem olacak
Son düzenleme: