1 Ağustosta msn paralımı olacak?

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
bugün bana 3 tane aynı mail geldi. üçüde farklı kişilerden ve şöyle diyordu

>>>>>>Date: Fri, 31 Mar 2006 09:43:00 +0000
>>>>>>
>>>>>>>> >>>>>> >>>>>>>>>bu
>>>>>>>>mail'i baskalarina yollarmisin?
>>>>>>>> >>>>>> >>>>>>
>>>>>>>> >>>>>
>>>>>>
>>>>>>>> >>>>>>>>>cunku 1 agustos msn messenger
>>>>>>>> >>>>>> >>>>>>
>>>>>>>> >>>>> >>>>>>
>>>>>>>> >>>>>>>>>parali olacak, ama sen bunu msn
>>>>>>>> >>>>>> messenger indan 12 kisiye yollarsan seniin
>>>>>>>>icin bedava!
>>>>>>>> >>>>>> >>>>>>
>>>>>>>> >>>>> >>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>>bu bir saka degil (inanmasan msn.com'a
>>>>>>>> >>>>>> >>>>>>
>>>>>>>> >>>>>bak)
>>>>>>>> >>>>>> >>>>>>
>>>>>>>> >>>>> >>>>>>
>>>>>>>> >>>>>>>>>eger sen bu maili 12 kisiye yollarsan
>>>>>>>> >>>>>> msn icon'un mavi olacak.

bu 1 nisan şakası. msn in sitesine baktım böyle bişey göremedim.

buda bu mesajı bilmem kaç kişiye gönderirsen bilmemne olacak cinsinden :farao:

hiç hoş değil bence ::evil:: ::angry2:: ::rantinp: ::ranntign

herkez birbirine gönderip duroyo. böyle bişeyden haberi olan varmı :silent:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yuh artık be adamlar geyikte son noktayı bulmuşlar işte:p Geyik konusunda çok üretkeniz vallaha:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ya tabi paralı olcak :mrgreen: :mrgreen: walla ben ayda 100 veririm
sırf sizle konuşmak için :mrgreen: :cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
""Evet inanılmaz bir Haber ! Klavyemizdeki "W" ,"H" , "K" ve "Ö" tuşları paralı oluyor ! (İnanmıyorsanız.com'a bakın) Eğer şimdi ayağa kalkıp , sağa bakıp oturduktan sonra ekrana 40 kez üfleyip bu maili de 26 kisiye göndermezseniz, Klavyenizdeki "Scroll Lock" Işığı sönecek ve bundan sonra adı geçen harflere her basışınızda ücret ödeyeceksiniz .

KLAVYENİZDEKİ TUŞLARIN PARALI OLMAMASINI ISTIYORSANIZ BU MAILI HEMEN 26 KİŞİYE GÖNDERİN ! GÖNDERDİĞİNİZ ANDA CAPS LOCK ISIGI 2 KEZ YANIP SONECEK VE TUM DUNYA MUTLU OLACAK
""
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Khutuck' Alıntı:
""Evet inanılmaz bir Haber ! Klavyemizdeki "W" ,"H" , "K" ve "Ö" tuşları paralı oluyor ! (İnanmıyorsanız.com'a bakın) Eğer şimdi ayağa kalkıp , sağa bakıp oturduktan sonra ekrana 40 kez üfleyip bu maili de 26 kisiye göndermezseniz, Klavyenizdeki "Scroll Lock" Işığı sönecek ve bundan sonra adı geçen harflere her basışınızda ücret ödeyeceksiniz .

KLAVYENİZDEKİ TUŞLARIN PARALI OLMAMASINI ISTIYORSANIZ BU MAILI HEMEN 26 KİŞİYE GÖNDERİN ! GÖNDERDİĞİNİZ ANDA CAPS LOCK ISIGI 2 KEZ YANIP SONECEK VE TUM DUNYA MUTLU OLACAK
""

:queen: :queen: :cherry: :cat: :p :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
hahahahhaaaaa :mrgreen: asıl siz şu habere bakın
motosiklet.net paralı oluomuşş hem de euro üzerinden :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
puahahha:mrgreen:

amaaaaaaaan google talk u kullanırız :queen:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
kardeşim şimdi aklına getirmeyin maliye bakanı olacak ..........:jocolor: tutar oğlundan evlerinden oluşan açıkların bi kısmınıda msn den klavye tuşlarından karşılamaya çalışır.zaten motor işini zora soktular :salut: :salut: bide internetten olmayalım:pale:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Msn paralı olursa eğer gelin ben size beleş msn için adresler vereyim :cherry:. Olur mu öyle saçmalık ya bana bundan 3-5 ay önce gelmişti böyle bir mail ve kimseye yollamadım sildim gitti ve halen bedava kullanıyorum :p. Acaba yazıyorda fatura adresi mi yanlışta fatura gelmiyor? Acaba msn im kesilir mi :p ...
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
metal sen onu araştır istersen bi cezalı ödeme bak sonra puahahhaha:p :mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
73
vlad1462' Alıntı:
kardeşim şimdi aklına getirmeyin maliye bakanı olacak ..........:jocolor: tutar oğlundan evlerinden oluşan açıkların bi kısmınıda msn den klavye tuşlarından karşılamaya çalışır.zaten motor işini zora soktular :salut: :salut: bide internetten olmayalım:pale:

Abi bak bu adamla fazla uğraşma kendisine laf söyleyenlerdende vergi almayı planlıyorlar.Yakında meclise böyle bi tasarıyla gelir şapa oturursun.:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
paralı olmazsa muğa ğoyyum::ranntign
mikrosoftun diilmi Allah belasını versin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst