- Katılım
- 4 Mar 2012
- Mesajlar
- 2,100
öncelikle cbf'im olduğu için demiyorum..övmek içinde demiyorum..
bende boy 1.96, kilo 105. bende sen gibi diğer motorları denedim..ama cbf bi başka oldu..çevrem boya göre iyi duruyor motor diyor.cbf altında küçük durur ama..yan demirleri arkaya çanta ön koruma demirleri far koruma demirlerini aldımmı süper duruyor inan..insanın o iri görüntüsünü alıyor.ve sürüşte de rahat oluyor..olurda cbf alırsan uzun tur camı da almanı tavsiye ederim..ben cb yi de denedim cbf yi de..cbf bir başka..sana tavsiyem paran peşinse git 2. el al..çok temizler var gercekden..
saygılar
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------

Uploaded with ImageShack.us