1-2 nisan açık ögretim sınavı buraya

Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar 1-2 nisan da yapılan anadolu üniversitesi açık öğretim sınavına girecek arkadaşlara başarılar dilerim iskenderun mehmet bilgin
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
teşekkür ederim:):)
ben eskişehirde örgün olarak işletme okuyorum..
aynı zamanda aöf halkla ilişkilere başvurdum...
az önce de sınavdan çıktım kolaydı aöf kitaplarının arkasındaki sorulara benziyordu..
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet gerçekten kolaydı :cat:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pazar günü olanlar daha kolay bugün matematik ve muhasebeyi atlattık ya yeter
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eveeeet bu pazaki sınavda bitti ama benmi sınava girdim sınavmı bana anlamadım haa:queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
26
he hey daha sınavdan cıkalı 1 saat oldu hemen buraya geldim sınavım süper geçti inanmazsınız ama sabaha kadar englısh calıstım sınavda very very nice tı yani tek dersim kaldı halkla ilişkilerde sonra inşallah işletme gecersem kendime hediye alıcam ne biliyormusunuz tabii ki bir crusıer
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst