1.000.000 Iyi Insan Aranıyor

Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
Sevgili Arkadaşlar,

Ortadoğu Lions & Dynamic Sports Center ortak etkinliği olarak 21 Aralık 2008 tarihinde 14:30-18:30 saatleri arasında Kan Bağışı Kampanyası düzenlenmiş. Sizlerin bu konuya ne kadar duyarlı bakıcağınızdan emin olduğum için haber vermek istedim.

"ÜLKESİNİ ve İNSANINI SEVEN, SORUMLULUK SAHİBİ, TÜM İYİ İNSANLARIMIZI GÖNÜLLÜ KAN BAĞIŞÇISI OLMAK İÇİN KAN VERMEYE ÇAĞIRIYORUZ."

ADRES : Meksika Caddesi No:50 Ümitköy / ANKARA
Tel : 0 312 236 1 236
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
272
konu açılalı 7 saat olmuş 25 kişi okumuş kimse bişey yazmamış niyeyse bu tür olaylar bizim vatandaşımızı pek ilgilendirmiyo yaa!edirne de olsaydı gelirdim diyecem herkes evet öyledir zaten diyecek
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
önemli bir konu ve eminim Ankara da bulunan arkadaşlarımız destek verir.
 
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
131
İhtiyaç olduğu zaman çekinmem her ne kadar bizim buralarda benim gruptan çoksada :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kızılay ismini alamadım doğru mu?
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
ben düzenli şekilde kan veren bir insan olarak kan verenlerin basına gelen olaylardan sonra bulaşan hastalıklardan dolayı artık kan vermiyorum ço çok acil durumlar haric
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Duyarsız bir toplumuz çook çalışmamız lazım çook..
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
konu açılalı 7 saat olmuş 25 kişi okumuş kimse bişey yazmamış niyeyse bu tür olaylar bizim vatandaşımızı pek ilgilendirmiyo yaa!edirne de olsaydı gelirdim diyecem herkes evet öyledir zaten diyecek

istanbul da oturduğumuz için olabilirmi bak bu yazanların çoğu başka şehirler mesela :mrgreen:
ankara da oturan arkadaşların dikkate. . .
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ortalama senede en az 4 sefer kan verıyorum,
bu zamana kadar 3 yıl geçti,
kuzenıme kan gerekti ve bulunamadı kan bankasından ıstedım,
kan verdıgım yerden yabnı,
soy isim tutmuyor dıye vermedıler,
ve bende o zamandan bu yana artık ŞAHIS olmadan kan vermiyorum,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst