- Katılım
- 13 Mar 2016
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
merhaba ben CBR 125 Alacağım. Apartman'ın arkasında 2.5-3 metre uzunluğunda alan var. Ben oraya tuğladan bir kare yapacağım ve sıva ile kapatacağım.
1-) Bunun için tüm ev sahiplerini toplamadıktan sonra ve onayı aldıktan sonra ne yapacağım ?
Bildiğim kadarı ile yönetici defteri diye bir defter var orada yazılması lazım.Bundan başka resmi işleme gerek yok yada devamı yok diye biliyorum.
2-) KASKO da bu garaj diye geçermi ?
3-) Kapı sistemi nasıl olmalı ?
Bununla ilgili görüşlerinizi bekliyorum
Not : Yaklaşık 1.5 Metre yüksekliği olacak.Çünki ilk kat balkon çok fazla yüksek değil.
1-) Bunun için tüm ev sahiplerini toplamadıktan sonra ve onayı aldıktan sonra ne yapacağım ?
Bildiğim kadarı ile yönetici defteri diye bir defter var orada yazılması lazım.Bundan başka resmi işleme gerek yok yada devamı yok diye biliyorum.
2-) KASKO da bu garaj diye geçermi ?
3-) Kapı sistemi nasıl olmalı ?
Bununla ilgili görüşlerinizi bekliyorum
Not : Yaklaşık 1.5 Metre yüksekliği olacak.Çünki ilk kat balkon çok fazla yüksek değil.