0dan garaj yapmak

Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
5
merhaba ben CBR 125 Alacağım. Apartman'ın arkasında 2.5-3 metre uzunluğunda alan var. Ben oraya tuğladan bir kare yapacağım ve sıva ile kapatacağım.

1-) Bunun için tüm ev sahiplerini toplamadıktan sonra ve onayı aldıktan sonra ne yapacağım ?
Bildiğim kadarı ile yönetici defteri diye bir defter var orada yazılması lazım.Bundan başka resmi işleme gerek yok yada devamı yok diye biliyorum.

2-) KASKO da bu garaj diye geçermi ?
3-) Kapı sistemi nasıl olmalı ?

Bununla ilgili görüşlerinizi bekliyorum

Not : Yaklaşık 1.5 Metre yüksekliği olacak.Çünki ilk kat balkon çok fazla yüksek değil.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
hah, acaip şaşırdım şuan.
tam olarak benim şuan yaptığım şeyden bahsediyorsun :)

1-kendi oturduğun binanın boş alanına yapıyorsan, mal sahiplerinden uygunluk alman lazım.
işi resmiyete dökmene gerek yok ama resmi birşey olsun istersen o zaman belediyede yapı kontrol müdürlüğünden izin isteyerek resmi işlere başlayacaksın ki, nasıl sonuçlanır bilemem :)

2-fikrim yok
3-ters menteşe ve gizli kilit yapmalısın.

benimkinin ebadları;
2,5 uzunluk
1,70 genişlik
2,2 yukseklik
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Betonarmeden yapmayin garaji demir kontruksiyondan yapin 1.5 mt ye motoru naail sokacaksiniz onu merak ediyorum siz disarida durup motorumu iteceksiniz


Beton arme yerine demir kontruksiyondan kafes yapin kafesin bi tarafina acilir kapi yapin ve disindan branda gerin biranda sadece yagmur camurdan korumak icin . demir kontruksiyonu hirsiz kesemez o yuzden kafaniz rahat okur

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

Ayrica bunu apartman sakinlerine portatif diye anlatirsan izin alma sorunuda ortadan kalkar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
30 x 30 kutu profilden karkas üzerine trapez sac kaplayın mis gibi olur. Menteşe olarak mil menteşe kullanabilirsiniz.Zemin toprak ise yere beton atmak yerine boyuna göre iki ya da üç adet ahşap palet koymak hem kolay olur hem lastikler için faydalı olur.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Betonarme çirkin ve kaba olur, bina sahibi olsam razi olmayabilirim. ne o kumes gibi :)

profilden yap arkadaslarin dedigi gibi, izin de kolay olur.

ayrica yüksekliği kendi boyundan alcak yapma. motorun ustundeyken kafan tavana carpmayacak kadar olsun.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Bu almanyadami nerde bu garajlardan yapip satan firma gibi turkiyede de bu işi yapan yokmudur?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst