Aşşağı yukarı aynı sıkıntıyı bende yaşadım doğrusu İlhan Abi..diğerlerinin önceki organizasyonlardan tanışıklığı bizi biraz geride bıraktı..Yeniler denk getirebildilerse kendi aralarında takılmak zorunda kaldı..
Bende de sana olduğu gibi ismiyle hitab edebileceğim sadece 3 kişi var..Ayhan abi ve sadık ..
Ha bu doğaldır tabii..60 kişinin altmışıylada tanışılacak diye birşey yok zaten..
..İnşallah yeni organizasyonlarda daha keyifli olacak..
Yalnız bu; şu noktada biraz sıkıntı yarattı bende..
Bu durum seyir halinde olduğu zaman sorun oluyor..
Israrla birkaç arkadaşa İlhan abiyle(esirci01) benim acemi sürücüler olduğumuzu ,birilerinin gözlerinin üzerimizde olmasını rica etmeme rağmen ..Grupta iki defa ekildik resmen .. İki acemi Anadolu kavağını sora sora bulduk...
Bir tek Sadık sağolsun ricamı kırmadı ..Kahvaltı noktasına kadar köprü geçişi dahil arkamızdan ayrılmadı..Bizi kolladı sürekli..huzurunuzda teşekkürler tekrar..
Ben ;
Yolda seyir halinde iken tanımadığın motorcuların selam vermesine..
Yol kenarında bozulan dandik çin malı motorumuzun yanına gökgürültüsü gibi gelen harley konvoyunun yardım çabasına...Bizi tem'de arkalarına alıp merkeze bırakmalarına..
yayaya çarpan bir arkadaşımın yanına yanaşan bir motor sürücüsünün yerde yatan yayadan önce, çarpan motor sürücüsüne "bir yerinde bişey varmı ? " demesine tav oldum...
Hal böyle olunca ilk gezimde çiçek gibi ekilmek bünyede biraz ağırlık yaptı..:salut:
İleriki gezilerde ekseydiniz hazmı daha kolay olurdu sanırım..:mrgreen:
Küçük bir eleştride forumda kural diye avaz avaz bağırınan arkadaşlara..:bounce:
Bu motorsiklet meselesinde belkide en yeninizim..Ama her yazılanı okuyup her söleneni dinliyorum..
Şimdi... yanlışım varsa düzeltin..
Grup sürüşlerde grup lideri ve grup artçısı olur ..Bunlar tecrübeli kişilerden seçilir bildiğim kadarıyla..
Anadolu kavağından karşıya geçmek üzere 7 motorsiklet yola çıktık..Yola çıkmadan bu küçük grubun grup lideri ve artçısını seçtik..Bazı genç arkadaşların heyecanını bir derece anlıyorum..(Ama gruptan ayrılıp hatta grup liderini geçmelerini anlamam biraz zor ..Ki bu benim gibi bir acemi için daha zor..Çünkü bunu tecrübeli dediğimiz ..Bizden kilometre bazında çok çok ileride adamlar yapınca pes hali alıyor..Neyse ..)Ama ortada bir düzen varsa ya o düzene uyulur ...Yada o çarkın içine girilmez..Basar gidersin ..önümdeki adam keyfe keder basıp... hatta grup liderinide geçip..çıktığı yere zart diye bir araba girerse ve grubu sıkıntıya sokarsa ..bu sürücüde panik ve sinir yapar..(yaşanmış bir olaydan alıntıntıdır)
o noktadan itibaren yolculuk eğlence olmaktan çıkar diye düşünüyorum...
Basıp giden arkadaşın yol sapağında yolu bilmediği için beklediğini görünce tekrar eğlenceli hale geliyor..:mrgreen:
ne doluymuşum bende...

sürc-i lisan ettiysek affola...
Hayırlı geceler..