- Katılım
- 29 Ağu 2007
- Mesajlar
- 3,602
kahvaltı 16 tl
benzin 20 tl (ortalama hemen atlamayın)
sizinle olmanın keyfi paha biçilemez :rendeer:
hepinize çok teşekkür ediyorum arkadaşlar... bu günün güzelliği sizin güzelliğinizle doğru orantılı.... iyiki varsınız :rendeer:
3-5 fotoda bende var birazdan geliyo :cherry:
ne 20 liramı ben sadece bugün 110 lira benzin koydum...
bende hemne o motordan bir tane alayım...


















































































































































