09-05-2010 yaza merhaba kahvaltısı

Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
çok güzel bir gündü orada bulunan yada gelemeyen herkeze şahsım adına teşekkür ederim...








resimlerin devamı gelecekkkkkkkkk:mrgreen::)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------

















---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:13 ----------










 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890






---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 ----------






---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:20 ----------






 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
güzel bır gun olmuş zaten hepınız bır arada bundan daha güzel ne olabılır hepinize sevgıler :rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
güzel bir gündü...
taa ki sadık usta resimleri yükleyene kadar..:D:D:D
sadık usta nolcak senin bu imageshackle durumun ?:D
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
yok bee şahin sana öle gelmiş..:queen:

çokmu belli ewet sanırım biraz aldı...:queen::queen:

sen nerelerdesin kakem.?

Heheh almış vallaha o kadar fotonun arasında dikkatimi çektiyse:mrgreen:

Ben nerelerdeyim ev okul arası git gel; Klasik öğrenci hayatı:)
Umarım sizlerde iyisinizdir benim onursal anne ve babacığım :mrgreen:
Haydiyin herkeşe iyi geceler! Görüşmek üzere:rendeer:
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
400
Heheh almış vallaha o kadar fotonun arasında dikkatimi çektiyse:mrgreen:

Ben nerelerdeyim ev okul arası git gel; Klasik öğrenci hayatı:)
Umarım sizlerde iyisinizdir benim onursal anne ve babacığım :mrgreen:
Haydiyin herkeşe iyi geceler! Görüşmek üzere:rendeer:


ALLAHA şükür iyiz şahin saol..:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
E güzel ;)
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
çok güzel bir gündü sizler gibi fevkaladenin fevkinde arkadaşlarım olduğu için çok şanslıyım herkese tek tek çok teşekkür ediyorum:rendeer:
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
65
başımızın üstünde yeri var :p

onların herzaman başımızın üstünde yeri var bizim bir parçamız oldular artık.onlara birde bu açıdan bakın:mrgreen:

img0382v.jpg


img0390x.jpg


img0389qp.jpg


img0391z.jpg
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
kahvaltı 16 tl
benzin 20 tl (ortalama hemen atlamayın :p )
sizinle olmanın keyfi paha biçilemez :rendeer:

hepinize çok teşekkür ediyorum arkadaşlar... bu günün güzelliği sizin güzelliğinizle doğru orantılı.... iyiki varsınız :rendeer:

3-5 fotoda bende var birazdan geliyo :cherry:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
58
güzel bi gündü kahvaltıya katılamadım ama anadolu kavağı gezintisine son anda yetiştim bizide aranıza kabul ettiğiniz için herkeze teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst