09-05-2010 yaza merhaba kahvaltısı

Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
kahvaltı 16 tl
benzin 20 tl (ortalama hemen atlamayın :p )
sizinle olmanın keyfi paha biçilemez :rendeer:

hepinize çok teşekkür ediyorum arkadaşlar... bu günün güzelliği sizin güzelliğinizle doğru orantılı.... iyiki varsınız :rendeer:

3-5 fotoda bende var birazdan geliyo :cherry:

ne 20 liramı ben sadece bugün 110 lira benzin koydum...
bende hemne o motordan bir tane alayım... :D
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Süper resimler ..
Gerçekten güzel gündü..Teşekkürler..

ben teşekkür ederim geldiğiniz için :rendeer:

Temel Abi sen kilo mu aldın yav?

olummm adamın kalbi var küt diye söylemesene :p

güzel bır gun olmuş zaten hepınız bır arada bundan daha güzel ne olabılır hepinize sevgıler :rendeer:

keşke sende bizimle olabilseydin sinan :rendeer:

ewet çok güzel bi gündü...

herkese tşkler...:rendeer:

fotoğraflar için sagol canımcım... bizim fotoyuda en üste koymuşsun :p

€nergy;2053429' Alıntı:

e güzel ama ben a yı daha çok seviyorum:p

Herkese vede cadıya cok cok teşekkürler

iyiki geldiniz sagol :rendeer:

çok güzel bir gündü sizler gibi fevkaladenin fevkinde arkadaşlarım olduğu için çok şanslıyım herkese tek tek çok teşekkür ediyorum:rendeer:

canım benim seni çok yordum bu organizasyonda hakkın ödenmez teşekkürler :rendeer:

Bu laf bana Bulent ERSOY u hatırlattı nedense :cherry:

şimdi sana uyuz dersem hakaretten banlanmam dimi :queen:

güzel bi gündü kahvaltıya katılamadım ama anadolu kavağı gezintisine son anda yetiştim bizide aranıza kabul ettiğiniz için herkeze teşekkür ederim

geçde olsa sizi tanıdığıma çok sevindim. giderken görüşemedik ama olsun iyiki geldiniz :rendeer:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Güzel bir gün gecirmissiniz...
Korkut u Temel i Cerrahiyi(Erhan) ve Kuyucadisi(Cagla) ni resimlerden tanidim hemen...:)
Kalanini cikartamadim.. :cherry:
Hep böyle kalin...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Güzel bir gün geçirdik. Benim gözümden kahvaltı şu şekildeydi:

---------- Post added at 08:23 ---------- Previous post was at 07:57 ----------

Resimleri isyerinde yuklemeye calistim fakat bir sorun var.
Aksam evden yuklerim. Kusura kalmayin arkadaslar.
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
biz uyuya kalmışız sabahın 4 üne kadar supernatural izlersek böyle olur tabii kaçırdık, telefon alarmını bile hiç duyamadık :(
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
289
Güzel bir gündü uzun bir aradan sonra sizleri görmek güzeldi.Kavağa gelemedim ama alacağım olsun bir dahaki sefere geleceğim.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
güzel bir gündü...
taa ki sadık usta resimleri yükleyene kadar..:D:D:D
sadık usta nolcak senin bu imageshackle durumun ?:D

Yav sorma, o gün benim için organizasyonlarla doluydu valide ziyaretleri arkadaşımın düğünü bilmemne derken pert bir vaziyette eve girdik. Bişeyler yiyip resimler halledelim dedim. Yarım saat o saçma siteyle uğraştım açılmadı. Sonra bir ara dur bakıyım belki açılır diye bir daha denedim açıldı :)... Heyecandan resimleri boyutlandırmayı bile unuttum. Neyse bu akşam olması gereken boyutları ile burada olacak resimler :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz uyuya kalmışız sabahın 4 üne kadar supernatural izlersek böyle olur tabii kaçırdık, telefon alarmını bile hiç duyamadık :(

adresi boşuna sormuşssun bi dahaki sefere artık:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:59 ----------

güzel bi gündü kahvaltıya katılamadım ama anadolu kavağı gezintisine son anda yetiştim bizide aranıza kabul ettiğiniz için herkeze teşekkür ederim

giderken tanısmıstık :) gec oldu ama temiz oldu tekrardan yeşil fıstıgın hayırlı olsun güle güle kullan:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:06 ----------



Uploaded with ImageShack.us

tek tek atayımda heycan olsun :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:08 ----------



Uploaded with ImageShack.us





Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:11 ----------

bu organizasyona katılan tüm dostlarıma arkadaşlarıma teşekkürler yine güzel bir gün geçirdik yorulduk ama deydi :D

resimlere geçiyorum peki kızmayın tamam :banu:



Uploaded with ImageShack.us





Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

-- Pzt May 10, 2010 9:20 am -- MotoSohbet.Net



Uploaded with ImageShack.us

felaket karizma cıkmışız usta çaktırmaa :):)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

ALTIN KIZLAR:):)



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:22 ----------

sdc133806218110.jpg


sdc133826232128.jpg


sdc133836242468.jpg


sdc133846254014.jpg


sdc133886275624.jpg


sdc133916300822.jpg


sdc133796201182.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:30 ----------



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 ----------



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ohh ohh maşallah hava da güzeldi, keyfini çıkartmışsınız günün :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sdc134207802252.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bula bula anneler gününe nasıl denk getirdin çagla.anneler seni yakalamasın ...hadi yine temiz boğaz havasını aldınız beleşten :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Motosiklet Türkiye' Alıntı:

Uzun zamandır göremediğim dostlarımdan bir kaçını görmüş oldum . ama asıl görmek istediklerimin hiç biri yoktu ....esefle kınıyorum. dönüşte kanlıcadan kına yerine bir hayli yetecek mest aldım.Uzunca bir müddet kullanacağım....

(Dip not:Samimiyetle sarıldığın bir ideanın bir hiçliğin ötesine geçememesi sadece hiçlik duygusundan ibaretmiş.)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Güzel bir gün gecirmissiniz...
Korkut u Temel i Cerrahiyi(Erhan) ve Kuyucadisi(Cagla) ni resimlerden tanidim hemen...:)
Kalanini cikartamadim.. :cherry:
Hep böyle kalin...

bu yaz senide aramızda görmek isteriz :wiinkk:

Güzel bir gün geçirdik. Benim gözümden kahvaltı şu şekildeydi:

---------- Post added at 08:23 ---------- Previous post was at 07:57 ----------

Resimleri isyerinde yuklemeye calistim fakat bir sorun var.
Aksam evden yuklerim. Kusura kalmayin arkadaslar.

akşama kadar bekleriz yükledin yükledin yüklemezsennnn :cherry: korkma canım sadece ziyaretine gelir biz yükleriz :p

biz uyuya kalmışız sabahın 4 üne kadar supernatural izlersek böyle olur tabii kaçırdık, telefon alarmını bile hiç duyamadık :(

saglık olsun bidahaki sefere inşallah :rendeer:

Güzel bir gündü uzun bir aradan sonra sizleri görmek güzeldi.Kavağa gelemedim ama alacağım olsun bir dahaki sefere geleceğim.

yaz daha yeni başladı :wiinkk:

Yav sorma, o gün benim için organizasyonlarla doluydu valide ziyaretleri arkadaşımın düğünü bilmemne derken pert bir vaziyette eve girdik. Bişeyler yiyip resimler halledelim dedim. Yarım saat o saçma siteyle uğraştım açılmadı. Sonra bir ara dur bakıyım belki açılır diye bir daha denedim açıldı :)... Heyecandan resimleri boyutlandırmayı bile unuttum. Neyse bu akşam olması gereken boyutları ile burada olacak resimler :)

bende boyutlandırmayı unutmuşum hepsi silindi :p

Ohh ohh maşallah hava da güzeldi, keyfini çıkartmışsınız günün :)

evetttt hava çok güzeldi ama ben demedimmi yagmur yağmıycak feyk haber bu saganak diye :queen: azıcık cadı sözü dinleyin canım:queen:

hadi bakalım diğer resimleride bekliyoruz...

bende bende :queen:

bula bula anneler gününe nasıl denk getirdin çagla.anneler seni yakalamasın ...hadi yine temiz boğaz havasını aldınız beleşten :p

Annelerimizin ellerinden öpüyorum :rendeer:
bi sonraki organizasyonda birlikte olmak ümidiyle tamer :wiinkk:

Uzun zamandır göremediğim dostlarımdan bir kaçını görmüş oldum . ama asıl görmek istediklerimin hiç biri yoktu ....esefle kınıyorum. dönüşte kanlıcadan kına yerine bir hayli yetecek mest aldım.Uzunca bir müddet kullanacağım....

(Dip not:Samimiyetle sarıldığın bir ideanın bir hiçliğin ötesine geçememesi sadece hiçlik duygusundan ibaretmiş.)

gelende gelmeyende sagolsun cancagazım :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:28 ----------

önce iki güzel fotoğraf :)




---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 ----------

kahvaltıdan bir kaç fotoğraf :)















































































---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:04 ----------

kahvaltı sonrası yolda fazla fotoğraf çekemedim üzgünüm .....































---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:21 ----------

anadolu kavağı ve Türkiş maymunlar :p































































---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:36 ----------

yaros kafe....







































---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:48 ----------

son ekip ve kanlıca :p





bitti :p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
166
off ben gelemedim eve 4 de gelip yattım kalktığımda 11 di saat baya eylenmişiniz uyuz oldum şimdi
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
bak sen bunlara akşam o saatten sonra nereye gittiniz yuh beaaaaa
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Organizasyon ve resimler için öncelikle cadı hanımefendi olmak üzere tüm emeği geçen arkadaşları kutluyorum,oldukça güzel ve zevkli bir gündü.İlk defa aranızda olmanın verdiği heyecan ve çekingenliğim olsada oldukça memnun kaldım.
Bir konuda hayal kırıklığı yaşadığımı söylersem umarım yanlış anlaşılmam,benim ilk defa katılıyor olmam ve çekingen kalmamın da etkisinden olsa gerek oldukça kalabalık olmamıza rağmen tanışma ve sohbet etme imkanı bulduğum kişi sayısı maalesef 7'de kaldı,ben daha geniş katılımlı bir sohbet ve tanışma ortamı olur diye hayal ediyordum,bu arada zamanın kısa olması da bi handikap tabii ki.
Herkese selam ve sevgiler,umarım başka organizasyonlarda tekrar görüşürüz,Kendinize ve iki tekerinize iyi bakın.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst