- Katılım
- 18 Haz 2006
- Mesajlar
- 334
- Konu Yazar
- #1
08 04 2007 MERSİN MOTOR KULÜBÜ (MMK) BÜYÜKECELİ GEZİSİ
Selam motosiklet dostları.
Bu hafta yine uzuunn biryol yaptık.
Saatlerin ileri alınması dolayısıyle hareket saatini saat 09,30 olarak duyurmuştuk. Yine 15 dakika rötarla hareket edebildik. 3 haftadır gezilere katılamadığımdam dolayı, bu hafta geziye gidelim lafı üzerine oğlum sabahın ilk ışıklarında kalkıp yine sabah sabah beni tacize başladı. Hadi baba geç kalmayalım bugün erken gidilecek diyerek, geç kalmayalım diyerek kaldırdı. Ufak bir aparatif ten ve yol hazırlıklarından sonra buluşma yerimize gidiyoruz. Saat 09,00 cıvarı. Fakat kimse yok. O arada Aykut geliyor ve kısa bir sohbet. Hal hatır dan sonra uğurluyorum. Diğer arkadaşlarla sözleşmiş.
Aykut ve ben

bir süre sonra aradaşlar gelmeye başladı. Tarsus tan gezimize katılmak için arabasıyle gelen İsrafil ağabeymiz, tufan ve ben sabah güneşini depolayı çaylarımızı yudumlayıp, sohbete devam ediyoruz ve katılacak diğer arkadaşları bekliyoruz.


arkadaşlar toplanmaya başladı. Gezimize gelmeyeceği halde, işten çıkıp bizi uğurlamak için yanımıza uğrayan ve bu arada motosikletlede poz vermeyi ihmal etmeyen Orçun. Arka plamdada sayın modumuz katre gözüküyor.

Turgut ağabeymizde geldi. Küçük bir sohbetten sonra yola koyulacağız.

Diğer arkadaşlar yolda bize katılacak. Mezitli sheel de bekleyen guruba katılıyoruz. Yol hazırlıkları tamamlanıyor. Yola çıkmadan önce fotoğraflar






Kahvaltı için geldiğimiz Silifke keklik restoran tayız. Oğlum yağmurluğumu çıkartmama yardım ediyor. Her ne kafar yağmur olmasada hava serin.

restoran girişindeki keklik heykeli

bu arad motorlarımızında fotoğrafı çekilmiş.












ve kahvaltıya geçiyoruz. Açık büfe, keklik sütü bile var. Kahvaltı dan fotoğraflar












kahvaltı yapıldı nereye gidileceği konuşuldu ve karar verildi. Büyükeceli. Yol uzun ve virajlı. Yola koyuluyoruz. Yolda kısa bir mola vermiş arkadaşlar



ve büyükecelideyiz. Çevreden manzaralar



















çaylar içildisohbetler yapıldı. Dönüş yolundayız. Hedefimiz taşucu balık ekmek. Yola koyuluyoruz.




yolda kısa bir mola Turgut ağabeymiz.

taşucu na geliyoruz.






taş ucunda akşama konser varmış fakat biz bekleyemeyeceğiz.



tekneye geçiyoruz. Balık ekmekler beklemesin


ve dönüş yolundayız.






dönüş yolunda her zamanki mola yerimiz susanoğlu deniz sefası ve çay molası







iki kafadar

buda sadık dost.

ve bir gezimiz de böylece sonlanıyor.
Sağlıcakla kalın.
Selam motosiklet dostları.
Bu hafta yine uzuunn biryol yaptık.
Saatlerin ileri alınması dolayısıyle hareket saatini saat 09,30 olarak duyurmuştuk. Yine 15 dakika rötarla hareket edebildik. 3 haftadır gezilere katılamadığımdam dolayı, bu hafta geziye gidelim lafı üzerine oğlum sabahın ilk ışıklarında kalkıp yine sabah sabah beni tacize başladı. Hadi baba geç kalmayalım bugün erken gidilecek diyerek, geç kalmayalım diyerek kaldırdı. Ufak bir aparatif ten ve yol hazırlıklarından sonra buluşma yerimize gidiyoruz. Saat 09,00 cıvarı. Fakat kimse yok. O arada Aykut geliyor ve kısa bir sohbet. Hal hatır dan sonra uğurluyorum. Diğer arkadaşlarla sözleşmiş.
Aykut ve ben

bir süre sonra aradaşlar gelmeye başladı. Tarsus tan gezimize katılmak için arabasıyle gelen İsrafil ağabeymiz, tufan ve ben sabah güneşini depolayı çaylarımızı yudumlayıp, sohbete devam ediyoruz ve katılacak diğer arkadaşları bekliyoruz.


arkadaşlar toplanmaya başladı. Gezimize gelmeyeceği halde, işten çıkıp bizi uğurlamak için yanımıza uğrayan ve bu arada motosikletlede poz vermeyi ihmal etmeyen Orçun. Arka plamdada sayın modumuz katre gözüküyor.

Turgut ağabeymizde geldi. Küçük bir sohbetten sonra yola koyulacağız.

Diğer arkadaşlar yolda bize katılacak. Mezitli sheel de bekleyen guruba katılıyoruz. Yol hazırlıkları tamamlanıyor. Yola çıkmadan önce fotoğraflar






Kahvaltı için geldiğimiz Silifke keklik restoran tayız. Oğlum yağmurluğumu çıkartmama yardım ediyor. Her ne kafar yağmur olmasada hava serin.

restoran girişindeki keklik heykeli

bu arad motorlarımızında fotoğrafı çekilmiş.












ve kahvaltıya geçiyoruz. Açık büfe, keklik sütü bile var. Kahvaltı dan fotoğraflar












kahvaltı yapıldı nereye gidileceği konuşuldu ve karar verildi. Büyükeceli. Yol uzun ve virajlı. Yola koyuluyoruz. Yolda kısa bir mola vermiş arkadaşlar



ve büyükecelideyiz. Çevreden manzaralar



















çaylar içildisohbetler yapıldı. Dönüş yolundayız. Hedefimiz taşucu balık ekmek. Yola koyuluyoruz.




yolda kısa bir mola Turgut ağabeymiz.

taşucu na geliyoruz.






taş ucunda akşama konser varmış fakat biz bekleyemeyeceğiz.



tekneye geçiyoruz. Balık ekmekler beklemesin


ve dönüş yolundayız.






dönüş yolunda her zamanki mola yerimiz susanoğlu deniz sefası ve çay molası







iki kafadar

buda sadık dost.

ve bir gezimiz de böylece sonlanıyor.
Sağlıcakla kalın.
Son düzenleme: