07 DL 650 li rolanti ayari

Katılım
9 Ocak 2007
Mesajlar
3
07 model suzuki DL 650 li rolanti ayari

07 model suzuki DL 650 linin rolanti ayar vidasi nerde kitapcikta gosteriyo ama yok orda
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
1998 mobylette den bahsediyorsun sanırım trafikten arattım ama motoruna antalya 3. icra mahkemesi haciz koymuş kardeşim bilgin olsun...
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
07 DL 650 linin rolanti ayar vidasi nerde kitapcikta gosteriyo ama yok orda

ne bu şimdi.adam ilk mesajda resmen bizle dalga geçiyor(bunun ip sine bakarsanız muhtemelen site üyesi bir kişi yapmıştır.)
plakaya göre rölanti vidası sorulur mu yav.
ben de sazan oldum adamın tuzağına düştüm cevap yazıyorum şimdi bir de yaaa.
..........................................
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
aynı plaka gibi yazmışsın başlığı meraktan girdim o motordan hiç görmedim :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
78
07 DL 650 li rolanti ayari

ben anlamadim her plakanin ayar vidasi baska yerdemi oluyor
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
ya arkadaşlar kek misiniz

2007 model suzuki dl 650 vstrom un rolanti ayar vidasının yerini sormuş arkadaş siz plaka diyosunuz. ben dün akşam gördüm hatta eradnanın mobilet filan yazmış plaka olarak sorgulattığınıda anladım bi şey yazmadım. ama adam onun altına tekrardan yazmış model 07 diye hala neler yazıyosunuz
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
yahu neyi anlamadınız arkadaş plaka gibi yazmış ama değil..

markası suzuki
yılı:2007
model: DL 650
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
ne yani adam gibi başlık açılamaz mı?
ben benim motorla ilgili bişey sorunca
04 ybr 125 mi yazacam yani.
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
arkadaşım sen atlamışsın hemen sonra biz söyleyince bi de bize çemkiriyon. yaz ya sende 04 ybr 125 yaz hiç yazmamaktan iyidir. adamlar başlık açıyor moturun şusu var busu var neyi olabilir diyor ne marka yazıyor ne model yazıyor hiç yazmamaktansa böyle yazmak bile iyi
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
senden mi öğrencez forum kullanmanın adabını

adabı varsa ilk kuralıda dikkatli okuyup okuduğunu anlamaktır. sonuçta yüz yüze değiliz ve yazı ile anlaşıyoruz. daha adamın 1. mesajından anlaşılıyor ne demek istediği sonra 3. mesaj var başlıktaki sen hala

ne bu şimdi.adam ilk mesajda resmen bizle dalga geçiyor(bunun ip sine bakarsanız muhtemelen site üyesi bir kişi yapmıştır.)
plakaya göre rölanti vidası sorulur mu yav.
ben de sazan oldum adamın tuzağına düştüm cevap yazıyorum şimdi bir de yaaa.
..........................................

diyosun. bi de bana dikleniyorsun hala

ben uzamasın istiyorum tartışma çünkü konu başlığı ile ilgisi kalmadı kalmadı hiç yazdıklarımızın. bana sataşmadan ne diceksen de. dl 650 nin rolanti ayar vidasının yerini bilmiyorum ve bu başlığada daha fazla yazmak istemiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
142
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar kek misiniz

2007 model suzuki dl 650 vstrom un rolanti ayar vidasının yerini sormuş arkadaş siz plaka diyosunuz. ben dün akşam gördüm hatta eradnanın mobilet filan yazmış plaka olarak sorgulattığınıda anladım bi şey yazmadım. ama adam onun altına tekrardan yazmış model 07 diye hala neler yazıyosunuz
aynen oyle ha bu ara 07 antalya:)
 
Katılım
9 Ocak 2007
Mesajlar
3
arkadaslar haklisiniz ben yalis yazdım sonra duzeltım baslıgı ana basliği duzeltemedim onun icinde yanlis anlasilmadan dolayi ozur dilerim herkesten.
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
bende bilmiyorum ancak cevapta gelmediği için şu şekilde yardımcı olabilirm...

karbüratörün olduğu kısma kadar gıranajı açın (tabi karbüratör görünmüyorsa...) motoru çalıştırmadan gaz kolunu çevirerek karbüratör üzerindeki hareket eden kısmı bulun .....muhakkak bu kısmın daha fazla geri gitmesini engelleyen vida benzeri bir düzeneğin olması gerekir..buradan motorununuz rolanti ayarını yapabilirsiniz...

bu genelde motorların karbüratörlerinde kullanılan sistemdir...farklı bir düzenek varsa bir şey diyemiyeceğim ama umarım yardımcı olur...
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Arkadaşlar bildiğim kadarıyla suzuki dl 650'nin 2007 modeli (ve hatta birkaç önceki modelleri de) enjeksiyonlu bir motora sahip. Dolayısıyla rolanti ayarlayıcısı da otomatik olacaktır. Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst