senden mi öğrencez forum kullanmanın adabını
adabı varsa ilk kuralıda dikkatli okuyup okuduğunu anlamaktır. sonuçta yüz yüze değiliz ve yazı ile anlaşıyoruz. daha adamın 1. mesajından anlaşılıyor ne demek istediği sonra 3. mesaj var başlıktaki sen hala
ne bu şimdi.adam ilk mesajda resmen bizle dalga geçiyor(bunun ip sine bakarsanız muhtemelen site üyesi bir kişi yapmıştır.)
plakaya göre rölanti vidası sorulur mu yav.
ben de sazan oldum adamın tuzağına düştüm cevap yazıyorum şimdi bir de yaaa.
..........................................
diyosun. bi de bana dikleniyorsun hala
ben uzamasın istiyorum tartışma çünkü konu başlığı ile ilgisi kalmadı kalmadı hiç yazdıklarımızın. bana sataşmadan ne diceksen de. dl 650 nin rolanti ayar vidasının yerini bilmiyorum ve bu başlığada daha fazla yazmak istemiyorum.