07.01.2007 [Adana MT] Anavarza Örenyeri Gezisi

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
Motor ankarada ,Geziye katılamıyorum:pr: ,bari 07.01.2007 deki hava tahminini vereyim. Hava sabah saatlerinde parçalı ve çok bulutlu öğleye doğru ve sonrası açık ve az bulutlu. Rüzgar gün boyunca sakin. Sıcaklık sabah saatlerinde (hareket saatiniz civarında ) 4-5 derece , öğlen saatlerinde 14 derece olacak:mrgreen:


keyifli geziler.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
gerçekten çook faydalı bi açıklama olmş:)
teşekkurler gökçe:mrgreen:
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
11
Zealsun ZS-150-19 Cruiser modeli motoru olan kardesim
Sen bu motoru bir hafta sonu bana birak
ben onu ne bicim boyarim. kilic baligi dostumun siyah incisinden beter ederim valla.. ciddiyim. Allah kazadan korusun yolunuz acik olsun. Ahh! bi makina alayim size ben katilmazmiyim...
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@agokce Bilgiler için teşekkürler.

@airbrushustasi Sizi aramızda görmek çok güzel. Gerçekten güzel bir çalışma yapmıştınız. Motoru almanızı ve aramıza katılmanızı bekliyoruz.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Burcuuuu, özel mesaj kutun dolmuş.

boşalttım volkan :)

kimmiş bu yamuk adamlar yaff???
söleyimde bizde bilelim:silent:

konuşuruzzz :bounce:

Ben biliyorum ama söylemem. :cherry:

şşş :mrgreen:

Motor ankarada ,Geziye katılamıyorum:pr: ,bari 07.01.2007 deki hava tahminini vereyim. Hava sabah saatlerinde parçalı ve çok bulutlu öğleye doğru ve sonrası açık ve az bulutlu. Rüzgar gün boyunca sakin. Sıcaklık sabah saatlerinde (hareket saatiniz civarında ) 4-5 derece , öğlen saatlerinde 14 derece olacak:mrgreen:
keyifli geziler.

teşekkürler...
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
ehliyetim yok gelemem demiş bi arkadas bende de yok gelmiim yani canımız sıkılmısın sonra

agökçe arkadaşım sende mi ankaralısın ben öyleyimde
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
yok geçen gün sırtımı yere çarptım ondan öyle diyor.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
aaahhh aaaahhh bende gezilerinizi çok yakından takip ediyorum.hatta bir kaç defa klube gelip sizlerin geziye çıkışınıza tanık oldum.içim gitti.ancak benimde ehliyetim henüz yok.henüz diyorum çünkü dün yazıldım.evraklarla uğraşıyorum.umarım mart sonunda ehliyetli olarak sizlerin bu keyifli birlikteliğinize ortak olabilirim.sizlere kazasız arızasız yolculuklar diliyorum.yolunuz açık olsun.hepinize sevgilerimle.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
aaaa kayıtlar başladımı???
yarın gidiorum hemen kayıta.
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Maliciğim zaten sürücü kursları kayıtları her zaman kabul ediyorlar.:wiinkk:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
196
eheheh :)

alemsiniz millet yaaa :p


@enginkadan
tabi ki, isteyen herkes katılabilir

-uyumlu,
-ortalık karıştırmayan,
-arkadaşını sırtından vurmayan :farao: herkesi aramıza bekleriz.

tam tersi kişiliktekiler bizden uzak, Allah'a yakın olsunlar !!! :farao:




Zealsun ZS-150-19 Cruiser modeli motoru olan kardesim
Sen bu motoru bir hafta sonu bana birak
ben onu ne bicim boyarim. kilic baligi dostumun siyah incisinden beter ederim valla.. ciddiyim. Allah kazadan korusun yolunuz acik olsun. Ahh! bi makina alayim size ben katilmazmiyim...

Olur kardesim ben sana nasıl ulasacam bak ben sana msn mı verım Bana buradan ulasabılırsın haftanın hergunu 16:00dan sonra acııgım.Kafanda nasıl projeler var.Manyak bişey olsun ama:queen:
[email protected][email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
11
Ah arkadaşlarım benim o gezilerde ne fotograflar cekilir dimi. sizler bu motor gezilerinizle insanı beter edilorsunuz. sahi arkanızdan koşarak gelsem zor mu olurki. çok mu yorulurum acep. motorsuz zor olur dimi. offfffff. ah bi makinam olsa yaaaaaa..... engin kardesim bana günün 24 saatinde ulaşabilirsin bak ciddiyim motor senden sanat benden. begendirmek şartı ile boyuyacam. işçilik benden masraf senden kabulse hemen taslak çalışmalarına başlıyayım begenine sunayım..... bütün motorculara sevgiler.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Ya üç gündür şu grip illeti ile uğraşıyorum bugün kendimi biraz iyi hissettim.Umarım yarın sabaha tam olarak iyi oldugum kanısına varırda geziye katılabilirim...
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
196
Olur nerde yapıyorsun pekı adresını belırtırsen ugrarım projeler hakkında bıraz konusuruz.
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
ben gribal enfeksiyona yenik düşmek üzreyim ama ne olursa olsun geleceğim motorlu yada motorsuz (motorla yada arabayla) olurmu!!!!
maksat elbette motorla gezmek ama bir arada olmak ta önemlidir diyorum ben.... gezi sorun değilde tarsus adana adana tarsus yolu beni öldürüyor...
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
@adamınmbiriyim Dostum ben yanımda ilaçlarımla gelecem ama yolculuktan önce almayım diyorum ilaçlar uyku getiriyor yolculukta tehlike yaratabilir benim içim ama öğleden sonra alırım sanırım ilaçları sabahın erken saatinde kalkmanın vermiş olduqu o kırgınlıgı da atmış olurum hem en iyisi ben fazladan getirim ilaç baksana şimdiden 2 enfeksiyonlu olduk :D
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
Evet Ankaralıyım,ama 1970 ten beri de Adana le irtibatım var. 1984 ten beri de işim Adanada ama işimin özelliğnden dolayı 15 gün adana-15 gün Ankaradayım.Tarihlerden da anlayacağın gibi hayatta eskiyim, fakat motorda da çok yeniyim. Bahar aylarında motor ile Adanaya geleceğim. O tarihlerde hala geziler devam ediyorsa katılırım. Sanki Adanadaki geziler daha organize ve ciddi oluyor gibi algıladım. Diğer şehirler alınmasın. Belki mevsimi gelince oralrdan da güzel gezi yazıları okuyacağız.
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
gency teşekkür ederim evet grip ilaçları uyku yapıyor sauna ya gitsemmi diye düşünüyorum sağol... uyku bir yanada burnun akarken motosiklet kullanmak bana pek hoş gelmiyor bide burda yalnızım bakacak kimsede yok :,( ağırlaştırmamam lazım işler yatar yoksa iş için burdayız nede olsa

:salut:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
@adaminbiriyim dostum burun akmasınada ilaç var bende :) sen yeter ki gelecem de her türlü tıpbi tedavi benden :) yalnız grip bir yana mide agrısıda başladı akşam akşam hadi hayırlısı noluyoz yaa imdattttttttt
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst