@adaminbiriyim dostum resimler için eline sağlık seni göremeyince zaten tahmin ettik yine kaybolduqunu bizide alıştırdın varoluş ve kayboluşlarınLa

benimde sizlerle ilk gezimdi bu gezinin yeri bende ayrı olacak her zaman çok zevk aldım.Gerek ortam , gerek gezdiğimiz yerler gercekten herşey çok güzeldi.Nice gezilerde birlikte olmak dileği ile lastikler asfalttan ayrılmasın (siz croscuLar için bu sözüm gecerli deil sizinde dağ,taş,toprak,tepelerden ayrılmasın

)