06/06/2012 Benzin İndirimi (YENİ)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
hayırlı olsun, 2.5 litrelik depomu hemen gidip doldurayım :mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sizin bu kadar mutlu olmaniza, ancak sizden bişey alacaklari zaman izin verirler.
Demedi demeyin..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Petrol fiyatları inanılmaz düştü, daha da düşmesi lazım.. 1 TL den daha fazla indirim olsun, aferin alsınlar benden..
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
378
Bu 8 kuruşluk indirimi medya o kadar abarttı ki muhtemelen sağar sultan bile duydu, zamlanırken de bu kadar gündem yaratsalar ya. birde bakan çıkmış konuşuyo sanki çok bi marifet yapmış gibi. hala dünyanın en pahalı benzini biz kullanıyoruz ama.
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağ gösterip sol vurmasınlar ?
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Bırakın benzine yatırım yapmayı kenara biraz para atın. Çay kaşığıyla veren devletimiz kepçeyle götürecektir hazırlıklı olalım. 30 günde bu 3. indirim galiba yakında biryerimizde şampanyayı patlatacaklar.
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
benzin bedava olsa, "neden ustune para vermiyorlar" diyebilecek potansiyelde vatandaslar var aramizda.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
E-devlet'e zam geldi
PTT tarafından Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarına sağlanan e-devlet şifresinin ilk alım fiyatı 1 TL'den 2 TL'ye yükseltildi.
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Seçimler yaklaşıyor ondan inmiştir :farao:

Seçimler geçsin 5 tlyi geçer litresi demedi demeyin :jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst