06.01.2008 [Adana MT] Kayacı Vadisi Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Arkadaşlar bu haftasonu Kayacı Vadisi'ne gitmeyi kararlaştırdık. Buluşma yerimiz Otoban Mola Tesisleri (BP benzin istasyonu). Saat 08:30 da orada olalım. Menzil 130km civarında.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
kardeş gelmeyi düşünüyorum ama 8:30 orda olamam herhalde osmananiyeden gelecedğim için nerde bu kayacı vadisi
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
olası rota değişiklikleri ve detaylar özel mesaj yoluyla bildirilecektir :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Merhaba

Arkadaşlar bu haftasonu Kayacı Vadisi'ne gitmeyi kararlaştırdık. Buluşma yerimiz Otoban Mola Tesisleri (BP benzin istasyonu). Saat 08:30 da orada olalım. Menzil 130km civarında.

Görüşmek üzere.

Hasan abi gidiş dönüşmü 130 km ,yoksa sadece gidişmi bide yol durumu nedir,abi detaylı bilgi verirsen sevinirimm:rendeer::rendeer:

latif abi ben seni alırımm otobandan beraber gideriz olmazsa
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
abi şerefin var ayrıca başımızın üstünde de yerin. Benim için öle en azından buyur gel abi herzaman.
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
iso olur inşallah.............................

ok gelirim inşallah kısmet olursa
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
yani siteye girmesem geziden meziden haberim olmicak :cyclopsan

şimdiden iyi gezmeler gençler size :bounce:
 
Katılım
6 Haz 2007
Mesajlar
10
Yüh yabende gelmek istiyorum maalesef saat 11:00 de adanada olacağım:pale:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
Anlaşılan bu gezi olmadı... aslında gelmeyi cok isterdim ama.. Ceyhandan Ahmet abi gidince.Burdan adanaya gidip. ordan da kayacıya da gitmeyi pek gözüme kestiremedim... Osmaniye Taraflarına gidilecek olsaydı mutlaka olurdum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst