Merhaba
Arkadaşlar bu haftasonu Kayacı Vadisi'ne gitmeyi kararlaştırdık. Buluşma yerimiz Otoban Mola Tesisleri (BP benzin istasyonu). Saat 08:30 da orada olalım. Menzil 130km civarında.
Görüşmek üzere.
yani siteye girmesem geziden meziden haberim olmicak :cyclopsan
şimdiden iyi gezmeler gençler size :bounce: