- Katılım
- 30 Ağu 2007
- Mesajlar
- 445
- Konu Yazar
- #1
Ahmetbey-Kıyıköy gezisi
12 kişi 5 Motor 1 araba
Ahmetbey deki yüksel sorgusuzun cafe açılışına uğradık.Tebrik edip Kıyıköye doğru yola çıktık..Yolda bastıran yağmur bizim kararımızı değiştirmedi..Yol rotamız ahmetbey üzerinden saray ve kıyıköy oldu kıyıköye vardığımızda hava açmaya başladı..Son Tango isimli lokantada sahil manzaralı balık keyfi yaptık..Ardından Gezer ailesi gruba katıldı hep beraber yemeğimizi yedikten sonra yola çıktık..
babaeski
600 f ağırmış bayağı bileklerim acıdı
Yemekleri beklerken
Kıyıköy manzarası
Son tango reklamı
hayat buuuu
Deliler
Yemekler gelene kadar bi gezip foto çekeyim dedim
benim menüm ben balık yemedim
Kalamar
Hamsi
buda benim menüm
çıpra
ve kılçığı
hayvan sevgimiz
Dil balığı
yedi balıkları şimdi uyuyo
kıyıköyden kareler..
Dönüş..
----------------- S o N --------------------
12 kişi 5 Motor 1 araba
Ahmetbey deki yüksel sorgusuzun cafe açılışına uğradık.Tebrik edip Kıyıköye doğru yola çıktık..Yolda bastıran yağmur bizim kararımızı değiştirmedi..Yol rotamız ahmetbey üzerinden saray ve kıyıköy oldu kıyıköye vardığımızda hava açmaya başladı..Son Tango isimli lokantada sahil manzaralı balık keyfi yaptık..Ardından Gezer ailesi gruba katıldı hep beraber yemeğimizi yedikten sonra yola çıktık..
babaeski
600 f ağırmış bayağı bileklerim acıdı
Yemekleri beklerken
Kıyıköy manzarası
Son tango reklamı
hayat buuuu
Deliler
Yemekler gelene kadar bi gezip foto çekeyim dedim
benim menüm ben balık yemedim
Kalamar
Hamsi
buda benim menüm
çıpra
ve kılçığı
hayvan sevgimiz
Dil balığı
yedi balıkları şimdi uyuyo
kıyıköyden kareler..
Dönüş..
----------------- S o N --------------------