05 temmuz kıyıköy-ahmetbey gezi fotoları

Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
445
Ahmetbey-Kıyıköy gezisi


12 kişi 5 Motor 1 araba

Ahmetbey deki yüksel sorgusuzun cafe açılışına uğradık.Tebrik edip Kıyıköye doğru yola çıktık..Yolda bastıran yağmur bizim kararımızı değiştirmedi..Yol rotamız ahmetbey üzerinden saray ve kıyıköy oldu kıyıköye vardığımızda hava açmaya başladı..Son Tango isimli lokantada sahil manzaralı balık keyfi yaptık..Ardından Gezer ailesi gruba katıldı hep beraber yemeğimizi yedikten sonra yola çıktık..


babaeski

S6005698640x480.jpg



S6005700640x480.jpg



S6005701640x480.jpg



S6005702640x480.jpg


S6005704640x480.jpg


S6005707640x480.jpg


S6005708640x480.jpg


S6005710640x480.jpg


S6005712640x480.jpg


S6005715640x480.jpg


S6005719640x480.jpg


S6005720640x480.jpg


S6005721640x480.jpg


S6005724640x480.jpg


600 f ağırmış bayağı bileklerim acıdı:D

S6005726640x480.jpg


S6005730640x480.jpg


S6005732640x480.jpg


S6005733640x480.jpg


S6005734640x480.jpg


Yemekleri beklerken

S6005735640x480.jpg


Kıyıköy manzarası

S6005737640x480.jpg


Son tango reklamı :D

S6005741640x480.jpg


hayat buuuu ;)

S6005742640x480.jpg


Deliler :D

S6005747640x480.jpg


Yemekler gelene kadar bi gezip foto çekeyim dedim :)

S6005748640x480.jpg


S6005749640x480.jpg


S6005750640x480.jpg


S6005751640x480.jpg


S6005752640x480.jpg


benim menüm ben balık yemedim

S6005753640x480.jpg


S6005754640x480.jpg


S6005757640x480.jpg


S6005758640x480.jpg


Kalamar

S6005759640x480.jpg


Hamsi

S6005760640x480.jpg


S6005761640x480.jpg


buda benim menüm :D

S6005763640x480.jpg


çıpra

S6005764640x480.jpg


ve kılçığı :D

S6005765640x480.jpg


hayvan sevgimiz :)

S6005767640x480.jpg


S6005768640x480.jpg


Dil balığı

S6005769640x480.jpg


S6005772640x480.jpg


S6005773640x480.jpg


yedi balıkları şimdi uyuyo :D

S6005801640x480.jpg


S6005802640x480.jpg


S6005809640x480.jpg


S6005810640x480.jpg


S6005811640x480.jpg


kıyıköyden kareler..

S6005812640x480.jpg


S6005813640x480.jpg


S6005815640x480.jpg


S6005816640x480.jpg


S6005817640x480.jpg


S6005818640x480.jpg


Dönüş..

S6005854640x480.jpg


S6005855640x480.jpg


S6005860640x480.jpg



----------------- S o N --------------------

;)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
186
Son tango Sevdim Burayı inşallah bigun banada gitmek nasıp olur:)Süper Olmus kazasız sürüsler dılegımle:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst