05,08,2006 Dere Tepe Türkkiye Turu

Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
05,08,2006 DERE TEPE TÜRKKİYE TURU
• sevgili arkadaşlarım ve beraber yol katettiğim değerli dostlarım sonunda yıllarca hayalını kurduğum Türkiye turuna çıkacağımın ertesinde heyecanım ve keyfımı artıyor . sizlerden bu topiği açarken gayem sizlerle yapmak istediğim ve uzun zamandır planlarını yaptığım Büyük Türkiye gezisinin gerekli kritiklerini sizlerle paylaşmak ve sizlerin fikir ve önerileri ile hareket etmektir değişik rota alternatifleri sizlerinde fikrini almak istedim (özellikle buraya kadar geldin şu yaylayı görmeden gitme gibi) .sizlerden bir dileğim var. gittiğim yerlerde ki tüm motosiklet kullanan tanıyan tanımıyan tüm dostlar la tanışmak isterim arkadaşlar kamp yeri konusunda bana güvenli yer konusunda yardımcı olmalarını Kamp noktaları nerede ne yenir neresi görülmeli nerede kalınmalı. şimdiden teşşekür erdim .
• ROTAM
• karasu,Zonguldak,amsra,Bartın,cide,abana,ayancık,Sinop,Bafra,samsun,ünye,ordu,Giresun,
Trabzon,rize,Erzurum,Erzincan,sivas,kayseri,Nevşehir,Konya,karaman,Alanya,Antalya,fetiye,mugla,aydın,
kuş adsı,İzmir,balikesir,bigaManyas,bursa,
bursada motosiklet şenliklerine katılacam burada tüm dostları yanimda görmek isterim çok macaralarım olacak
 

BJK

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
84
bafrada altınkaya barajını görmeni tavsiye ederiz beni bulursanız size yardımcı olabiliriz. salim ayraler
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
BJK' Alıntı:
bafrada altınkaya barajını görmeni tavsiye ederiz beni bulursanız size yardımcı olabiliriz. salim ayraler
öncelikle misafir perverligin için teşekür edrim baraja ugrayacam zamanım kalırsa mutlaka tanişmak içinde size ugrayacam tel veya adres verirsen geldigimde ararım saygılarımla bafralı motosıklet sürücüsü bjk niklı arkadaşima

a.c.t' Alıntı:
arkadaşim teşekür eredrim inşallah dönüşte resimlerimle bu zevkide sizlere tatırmak isterim

bur-k@' Alıntı:
hayırlı yolculuk dilerim
sevgili burka teşkür edrim salıcakla kalın
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi yolculuklar dostum fethiye'ye uğramışken saklıkent'e gitmeni tavsiye ederim.Fotoğraflarını da burdan yayınlarsan biz de gitmiş kadar oluruz artık.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi yolculuklar dostum fethiye'ye uğramışken saklıkent'e gitmeni tavsiye ederim.Fotoğraflarını da burdan yayınlarsan biz de gitmiş kadar oluruz artık.
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
nautilus' Alıntı:
iyi yolculuklar dostum fethiye'ye uğramışken saklıkent'e gitmeni tavsiye ederim.Fotoğraflarını da burdan yayınlarsan biz de gitmiş kadar oluruz artık.
illakı feyhyede saklı kente her nereye ugrarsam dönüşte bol bol foto ile sizlere ziyafet verecem
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam zonguldaktan ne zaman geciceksin beklerim bi çayımı içmeye ?
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
CenkKeskin' Alıntı:
Hocam zonguldaktan ne zaman geciceksin beklerim bi çayımı içmeye ?
öncelikle misafir perverligin için teşkür edrim bende tanişmak isterim candan dostlarla tel veya adress verirsen mutlaka ugrarım [email protected] 7 sinde ordayım mutlaka
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
kazasız belasız,mümükün olan en zevkli şekilde zaman geçirerek turunu tamamlaman dileğiyle.hayırlı yolculuklar:cat:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
Giresuna gelince mutlaka haberim olsun misafirim olun :) msn adrsim var bana ordan ulaşabilirsin..
 

BJK

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
84
öncelikle misafir perverligin için teşekür edrim baraja ugrayacam zamanım kalırsa mutlaka tanişmak içinde size ugrayacam tel veya adres verirsen geldigimde ararım saygılarımla bafralı motosıklet sürücüsü bjk niklı arkadaşima


barajda ismimi söylerseniz beni bulabilirsiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
vlad1462' Alıntı:
kazasız belasız,mümükün olan en zevkli şekilde zaman geçirerek turunu tamamlaman dileğiyle.hayırlı yolculuklar:cat:
arkadaşim teşkür edrim darısı tğm motorlu ve motorsuz arkadaşlarımın başina inşallah gezi sonrası resimler sizleri menmun edr sizde gezmiş kadar olusunuz saygılarımla
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
ünyeden gecıyosun sivastan gecıyosdun alt ve ust komsumdan yanı hocam ugra nıksrada ünyeden 1 saat cıvarı suruyor yolunun uzerınde hem cok saglam karadenız manzaraları olur hemde çamiçi yaylasını (tatil koyu) gormus olursun. hemde senı mısafır etmıs olurum msni ekle dusunursen
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
Cyberm' Alıntı:
Giresuna gelince mutlaka haberim olsun misafirim olun :) msn adrsim var bana ordan ulaşabilirsin..
usta teklifin için candan teşkür edrim fakat orduda arkadaşlarıma sözüm var onlarda bir gece kalam ama oraya kadar gelmişken sizlerlede tanişmak isterim akşam bir çay içier hoş sohbet yaparız saygılarımla 05372322623 [email protected]
seninde telini alirsam oraya geldigimde görüşelim

Cyberm' Alıntı:
Giresuna gelince mutlaka haberim olsun misafirim olun :) msn adrsim var bana ordan ulaşabilirsin..[/QUOTE
öncelikle misafir perver yaklaşimin için teşekür ederim msn nime kaydettim inşallak kalmasamda sizlerle tanişmak isterim orda gidilp görülecek güzel mekanlar hakkinda bilgi verirsen menmun oluruz giresunda görüşmek dilegiyle salicakla kalın

mete_han' Alıntı:
hayırlı yolculuklar kardeşim...yolun açık olsun...:rendeer:[/QUOTE
mete kardeşim yol dostum sa olsın bayadir görüşemiyorduk inşallah dönüşte bir çay içeriz hoş sohbet yapariz canim kardeşim kendine iyi bak kal salıcakla

a.c.t' Alıntı:
teşkür ederim gittigim yer ve mekanların resimlerini mutlaka yükleyecem inşallah sizlerde nasıp olur böyle bir gezi
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
voldemort' Alıntı:
ünyeden gecıyosun sivastan gecıyosdun alt ve ust komsumdan yanı hocam ugra nıksrada ünyeden 1 saat cıvarı suruyor yolunun uzerınde hem cok saglam karadenız manzaraları olur hemde çamiçi yaylasını (tatil koyu) gormus olursun. hemde senı mısafır etmıs olurum msni ekle dusunursen
inşallah hocam zamanım yeterli kalırsa tabiki ugrarım ugrayamassamda hakını helel et
arkadaşlar yogun ilginizden ve yardımdan dolayi teşkür edrim allaha ismarladık hakınızı helal edin görüşmek dilegiyle
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gezi Bursa'da bitiyo sanirim.. Ama donerken YaLova uzerinden gelirseniz buradaki motor tutkunu dostLarimLa sizi aramizda gormek isteriz :)
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
sevgili mt motosiklet kulanıcı tüm dostlarım samsunda mt den gresundan adil kardeşlimizin samsundakı kardeşi emre bizi agırladı güzel bir akşam geçirdik burdan kendisine teşekür edrerim samsundan slamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst