Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Mar 2009
- Mesajlar
- 526
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar dün sabah eniştemle birlikte foça gezisi yapalım dedik. Sabah saat 08,30'da yola çıktık, gidişimiz 200km olan yolculuğumuzda 2 saat sonra foçaya vardık, hava çok güzeldi çok keyif aldık bol bol fotoğraf çekildik.
işte buyrun resimler
bu eniiştem ve yamaha xt 660 motoru

bu bendeniz
nasıl çıkmışım

















buda ikimiz cafede otururken

gezimiz bittikten sonraki motorlarımızın hali


gezimiz burada sona erdi, umarım beğenmişsinizdir.:cat:
işte buyrun resimler
bu eniiştem ve yamaha xt 660 motoru

bu bendeniz

















buda ikimiz cafede otururken

gezimiz bittikten sonraki motorlarımızın hali


gezimiz burada sona erdi, umarım beğenmişsinizdir.:cat: