03 Ls 135 | Honda | Sandıklı | Afyonkarahisar

Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
7
















Motor Tümüyle Deiştirilmiştir...

Motorda Toplam 1 Beyaz 7 Mavi Led Lamba Vardır 3 tanede sıralı mavi ledlerden vardır.

Korna Araba Kornası ile deiştirilmiştir..

Eksoz Tamamiyle Deiştirilmiş Ucunda abartı Yapılmıştır..

Farlara Kendim Kaş die tabir ettiğimiz reklam bantlarından çektim

Ön Farlarda Bayan Ten Çorabı Taktım


Ön Çamurluk Gri iken Daha güzel Görüntü İçin Siyaha Boyadım
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bu mu honda?
Komik olmayalım arkadaşım ya sokaktan geçen çocuğa göstersem honda olmadığını anlar bunun :)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
ben bişi anlamadım başlıktan ama nese

motor biraz değişik olmuş Pavyon gibi duruyo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cornetto buuu..:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Modeli nedir bunun Honda Hs 150'mi :p
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
elin sağlık kardeşim... kendi zevkine saygı duyarım.. kim ne derse desin... madem böle hoşlanıyorsun kullan... ama aynaları takalım lütfen:)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bunların orjinal aynalarında da park-sinyal ampülleri olması lazım onlar da olsaydı olurdu :)

emeğine saygı sunarım dostum :)
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Çok vgüzel olmuş tebrikler baya emek verilmiş fakat bu kadar ışıktan sonra şarj dinamon ile akünü bozabilirsin :(
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Sandıklı da kaplıcalara selamımı söyle kaç senedir gitmiyorum:queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
mondial RS 151 sanırım bu:p çok uğraşılmışa benziyor emeğine saygı duyuyorum fakat gereksiz bence...
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Bencede Çok gereksiz Bu modelden bir çokmarka üretiyo hepside çin malı
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
emeğe saygı çocuk heves etmiş yapmış lütfen:bounce:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
zevk meselesı ama fıkır sorarsan cok ışık var bıraz sade olsa guzel olurdu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst