Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Foruma yeni üye oldum. Merhabalar herkese.
Bende B sınıfı vardı o yüzden sadece motor bölümüne girdim ondan 100 aldım. Direksiyon sınavından da yine 100'e yakın bir puan bekliyorum. Artık sabırsızlanıyorum ehliyet gelse de motosikletimi alsam diye. Gerçi ehliyeti aldıktan sonra da biraz bekleyeceğim ama olsun Herkesi tebrik ederim
Saygılar
bi tek motordan girdim o da çok saçmasapandı 100 aldım,bence sınavların bu kadar kolay olmaması gerekiyor,bırakın İQ su yetmeyen alamasın yaw,bırakın aklı daha çok başında olan,harbiden çalışan adamlar alsın şu ehliyeti