02 . 07 . 2011 de sınava girenler buraya ....

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
ewet arkadaşlar 17 gün sonunda acıklanan sınav sonuclarına göre kalanlar ve gecenler . puanlarıyla birlikte yazarlarmı ?

benim : motor :90
ilk yardım :87
trafik :80


( en yüksek olması gereken en düşük cıktı ama olsun gectik :)
 
Katılım
21 Tem 2011
Mesajlar
46
Foruma yeni üye oldum. Merhabalar herkese.
Bende B sınıfı vardı o yüzden sadece motor bölümüne girdim ondan 100 aldım. Direksiyon sınavından da yine 100'e yakın bir puan bekliyorum. Artık sabırsızlanıyorum ehliyet gelse de motosikletimi alsam diye. Gerçi ehliyeti aldıktan sonra da biraz bekleyeceğim ama olsun :) Herkesi tebrik ederim :)
Saygılar
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
68
bi tek motordan girdim o da çok saçmasapandı 100 aldım,bence sınavların bu kadar kolay olmaması gerekiyor,bırakın İQ su yetmeyen alamasın yaw,bırakın aklı daha çok başında olan,harbiden çalışan adamlar alsın şu ehliyeti
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst