02/06/07 ümmet Abi'nin Dogum Günü

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ümmet Abicim doğum günün kutlu olsun hep birlikte nice mutlu seneler ::wish::
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Doğum günün kutlu olsun abi, pembe prensesin seni seviyor :) :rendeer:

Kendine dikkat et ::blushani ::blushani

teşekkürler transap güzeli sağlıklı mutlu günler sana ve ...........

Nice mutlu yıllara Ümmet abi.:rendeer:

sağol yılmaz konyaya selam

Ümmet Abicim doğum günün kutlu olsun hep birlikte nice mutlu seneler ::wish::

teşekkürler skull sevgiler kuşadasından

Ayrıca;

teknik moto (32), motomot (30), cemilww (26), haojinim (21), Toxinian (14)

nice senelere....

iyi dileklerin için sağol


30. yaş günün kutlu olsun abicim:rendeer:
(yoksa 31 miydi bu sene:cherry:)

çok iyisin ya ne ısmarlayım sana istanbula gelince

Ümmet abi doğum gününü en içten dileklerimle kutlar, motor üzerinde daha nice yıllar görmeni temenni ederim...:rendeer:

varol emrah mersine selam
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Vaay, nice sağlıklı doğum günlerine yolların adamı
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Nice mutlu senelere abicim.En kısa zamanda görüşmek dileğiyle.Kendine iyi bak.:rendeer:
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Vay Ümmet abim. Allah uzuuuuuun ve mutlu bir ömür nasip etsin inşallah. yengen ve çocuklar ellerinden öpüyor. Ayrıca hanım çiçek için tekrar teşekkür ediyo.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
DOĞUM GÜNÜMÜN ERTESİ SABAHI KUŞADASI YAYLAKÖYDE ÇOK SEVDİĞİM YAKIN DOSTUM KÖFTECİ AHMET VE AİLESİYLE İYİ VE NEŞELİ BİR KAHVALTI YAPTIK.KIRSAÇLI HAYATINI KÖFTEYE ADAMIŞ SAÇLARININ BEYAZLIĞINDAN BELLİ AHMET USTA, YANINDAKİ OĞLU İBRAHİM,KAYINVALİDESİ VE SOLDAKİ HANIMDA YAŞAMDAKİ MUTLULUĞUNU GÖZLERİ YUMUK OLARAK GÖSTERİYOR (NALAN YENGEM)ÇOK EMEĞİ VARDIR ÜZERİMDE SAYGILAR KÜÇÜKBAYRAM AİLESİ.:rendeer::rendeer::rendeer::queen::flower:::biggrinn::biggrinn::tutkuy::::thanks:::thanks:::thanks:








NALAN YENGE ÖZÜR DİLERİM YA UYURKEN ,YA AĞZINA LOKMA ATARKEN,YADA GÖZLÜĞÜNÜ TEMİZLERKEN YAKALAMIŞIM.HOŞGÖRÜNE SIĞINIYORUM.

 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
teşekkürler oğuz haftaya istanbuldayım gerçi senin işlerden zamanın olmuyor ama .kuşadasdından selam.:rendeer:

Abicim kusura bakma ama maçlar sona erdi.Biliyosun benim işlede birebir alakalıydı.Yazın haftasonları genelde boş olucam artık.Sen bi gelde beraber yol yaparız artık:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
düşlemek (özgür) tenten35 (onur) özel günümde bana göstermiş oldukları sıcak dostlukları ve ayırmış oldukları özel zamana çok teşekkür ederim.resimlerin bukadar gecikmesinin sebebi msn den gelen resimleri atamadığımdandır.
ayrıca formdaki mesajlarıyla iyi dileklerinden dolayı herkese teşekkür ederim.











 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
ümmet abimmmmmmmmmmmmm
yeni gördüm topiği.... kusura bakma tebrik etmekte geciktim biraz.
NİCE MUTLU SAĞLIKLI YAŞLARA SEVGİLER SAYGILAR:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst