jesse Katılım 26 Şub 2006 Mesajlar 3,292 4 Kas 2008 #61 sizin toplanma yapmanız 1 ayı zor buluyo desene bizde hergün bi action var
VaScO1925 Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 7,516 4 Kas 2008 #62 bunu sadece ben varım diye koymuştum ya neyse